در گفتگو ندیمی با 8دی مطرح شد:

بیان تلخ و شیرین مجلس نهم از زبان نماینده لاهیجان و سیاهکل/ بلامزد در اختیار نمایندگان مجلس دهم هستم

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه بلامزد در اختیار نمایندگان خواهد بود از تلخی ها و شیرینی های خود در مجلس نهم گفت.

بیان تلخ و شیرین مجلس نهم از زبان نماینده لاهیجان و سیاهکل/ بلامزد در اختیار نمایندگان مجلس دهم هستم

ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص رویدادهای تلخ و شیرین خود در مجلس نهم اظهار کرد: تلخ ترین دستاورد ما از مجلس نهم در پاسخ به مسائلی همچون اشتغال و کمبود های دیگر بود که با عدم منابع مکفی رو برو می شدیم.
وی با اشاره بر اینکه تلاش داشتیم منابع را به هر طرق ممکن جور کنیم اما برخی اوقات امکان نداشت، گفت: کسری هایی عموما در تفریق بودجه حاصل می شد چون در پاسخ به نیاز های مردم از جمله بیکاری منابع لازم وجود نداشت.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نهم با تصریح بر اینکه از منابع نفت و گاز و مالیات نمی توانستیم بیشتر مردم را شارژ کرد: گفت: در مسائل عمرانی هم به دلیل کمبود منابع امکان نداشت تا پاسخ مردم به صورت مکفی داده شود.
ابوذر ندیمی کارآمدی نظام را در حل مشکلات مردم دانست و گفت: تلخی هم زمانی بود که به لحاظ تحریمی و مسائلی از این قبیل محدودیت هایی را برای نمایندگان داشت
این نماینده مجلس به شیرینی دوران نمایندگی اش نیز گفت و بیان داشت: بازکردن گره مردم و پرداختن به بحث مبازره با قاچاق، مباحث مالیات ها و غیره از شیرینی های ما در مجلس نهم بود.
ندیمی با اشاره بر اینکه سرمایه ای را از جانب ملت دارم، بیان داشت: برای همه ی نمایندگان مجلس و ادوار گفته ام که بلامزد در اختیار نمایندگان مجلس دهم چنانچه اگر شرایط ما به دردشان می خورد، هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه