واکنش تند و تیز رئیس شورای هماهنگی اصلاحات گیلان به اظهارات جعفرزاده:

اگر افرادی که از لیست امید بالا آمدند به عارف رأی ندهند، نمکدان شکنی بیش نیستند!

احمد رمضانپور نرگسی گفت: کسانی که از لیست امید بالا آمدند، یعنی از یک نمکدان، نمک خورده اند و امروز برای اینکه این افراد به عهد و پیمان خود وفا کنند می بایست به دکتر عارف دهند.

اگر افرادی که از لیست امید بالا آمدند به عارف رأی ندهند، نمکدان شکنی بیش نیستند!

به گزارش ۸دی، فضای سیاسی ایران، این روزها به شدت به سمت دو قطبی شدن حرکت می‌کند و مخالفان و موافقان دولت در مقابل هم صف کشیده‌اند، برخی دلواپس هستند و عده‌ای دیگر از این دلواپسی متعجب.

جریان اصولگرایی که در دو دوره مجالس گذشته به پیروزی رسیده است و در مجلس فعلی اکثریت بسیار قاطعی را در اختیار دارد برای حفظ اقتدار خود در مجلس تلاش می­کند و سعی دارد با استفاده از تمام توان خود جایگاه فعلی­اش در مجلس را نگه دارد و در طرف دیگر، بین گروه­ های اصلاح­ طلب و اعتدال­گرا اختلافات زیادی به وجود آمده است.

در نهایت و با اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حرف و حدیث ها برای ریاست مجلس دهم که از مدت ها پیش آغاز شده بود ، امروز خاتمه خواهد یافت.

احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گویی که ظاهرا به مصاحبه چند روز پیش جعفرزاده عضو (لیست امید در رشت که گفته بود عارف تا دو سال به ریاست مجلس فکر نکند) بی مربوط نبود، اظهار کرد: کسانی که از لیست امید بالا آمدند، یعنی از یک نمکدان، نمک خورده اند و امروز برای اینکه این افراد به عهد و پیمان خود وفا کنند می بایست به دکتر عارف دهند و اگر غیر از این عمل کنند، این افراد نمکدان شکنی بیس نیستند.

رمضانپور نرگسی از همه افرادی که به شکلی از طریق لیست امید پیروز شدند را به رعایت اخلاق و وفای به عهد توصیه کرد و افزود: حافظه تاریخی مردم نمکدان شکنی را فراموش نخواهد کرد و این ۴ سال نیز به سرعت خواهد گذشت و در انتخابات آتی تسویه حساب معنی داری خواهند کرد.

منبع: خزر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا یارمحمدخواه
روزی که این عنصر نان به نرخ روز خور را در لیست خود جای دادید، آیا واقعا اینها را نمی دانستید سلطان شن و ماسه هر لحظه امکان آن را دارد که با ورود دکتر محمود احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری به سمت ایشان برود، زهی خیال باطل.
در حاشیه