نماینده مردم رشت در مجلس:

تصویب برجام تلخ ترین مصوبه در مجلس نهم/ وزن هر دو جناح سیاسی در مجلس دهم بالا است

نماینده مردم رشت در مجلس تصویب برجام را مصوبه ای تلخ برشمرد و گفت: مجلس نهم یکی از دوره های هماهنگ و تقریبا بدون حاشیه مجلس شورای اسلامی بود.

تصویب برجام تلخ ترین مصوبه در مجلس نهم/ وزن هر دو جناح سیاسی در مجلس دهم بالا است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت با اشاره به روز پایانی یافتن دوره نهم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس نهم از مزیت ها و ضعف هایی برخوردار بود و برخی مصوبات کام ما را تلخ و برخی از مصوبات شیرین کرد.

وی تصویب برجام را مصوبه ای تلخ برشمرد و تصریح کرد: مصوباتی پیرامون کسب و کار در کنار دعویی حقوقی در مورد غارت آمریکا و دست درازی آن ها به اموال ایران اسلامی از مصوبات شیرین مجلس نهم  بود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه مجلس نهم یکی از دوره های هماهنگ و تقریبا بدون حاشیه مجلس شورای اسلامی بود، اضافه کرد: تعامل دولت با مجلس نهم نسبتا خوب بود و کمتر تضاد در بین دولت و مجلس دیده شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه من از مردم عذرخواهی می کنم، ابراز کرد: متاسفانه نتوانستیم به تمام خواسته هایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید براینکه  مردم منت گذاشتند و باردیگر من را خادم خود در خانه ملت معرفی کردند، تصریح کرد: این مردم هستند که باید به کارنامه ما نمره بدهند.

نایب رییس کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس نهم با بیان اینکه وزن هر دو جناح مهم سیاسی کشور در بدنه مجلس شورای اسلامی در فصل دهم بالاست، اظهار کرد: باید تعامل بین دو جناح و سایر نمایندگان بیشتر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه