تحلیلی کوتاه از رفتار دو روی یک سکه سپهر سیاست ایران؛

نیاز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!

به عکس آنچه سعی می شود در افکار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی یک سکه اند و لازم و ملزوم هم؛ هیچکدام بدون دیگری جایگاهی در افکار عمومی ندارند.

نیاز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!

به گزارش ۸دی، همه می دانیم علت محبوبیت احمدی نژاد ترس از تداوم روحانی است و امید روحانی هم به هراس مردم از بازگشت احمدی نژاد است و تنها امید روحانی برای بقای در قدرت تولید یک دو قطبی قدرتمند با احمدی نژاد است.

به عکس آنچه سعی می شود در افکار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی یک سکه اند و لازم و ملزوم هم؛ هیچکدام بدون دیگری جایگاهی در افکار عمومی ندارند.

هر دو مردم را می ترسانند از رقیب خود، هر دو از حضور هم استقبال می کنند، هر دو افکار عمومی را بصورت سلبی شکل می دهند نه ایجابی، هر دو اولویت های مطالبات افکار عمومی را جابجا می کنند، هر دو فاقد پایگاه اجتماعی ایجابی هستند و…..

به عکس تبلیغات طرفداران احمدی نژاد از ناراحتی ستاد روحانی، همه تجمعات احمدی نژادی ها در نهایت به نفع روحانی است چرا که دست ها خالی دولت فقط با ترساندن مردم از بازگشت احمدی نژاد پر می شود.

قرار نیست طرفداران روحانی احمدی نژادی شوند یا اینکه طرفداران احمدی نژاد روحانی‌چی؛ پایگاه اجتماعی این دو با هم رای تبادل نمی کنند فقط قرار است نفرت ها عمق پیدا کند و هرچه عمق این نفرت ها بیشتر باشد رای آینده را تضمین می کند.

این روزها روحانی سخت محتاج احمدی نژاد است و احمدی نژاد سخت محتاج روحانی.

احمدی نژاد حکم رییس ستاد تبلیغات روحانی را دارد حفظ دو قطبی های جعلی ماموریتی است که تنها احمدی نژاد از عهده آن بر می آید .

ایکاش می شد افکار عمومی را از رای سلبی و دو قطبی های جعلی نجات داد تا مردم بتوانند به برنامه ها و عملکردها رای دهند و رقابتی واقعی شکل بگیرد. به هر حال رئیس جمهورهای زایش شده از نفرت از دیگری در پی مطالبات واقعی مردم گام بر نمی دارند و فقط تولید التهاب می کنند تا در سایه آن بقای خود در قدرت را افزایش دهند.

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
گزارش 8دی رو خوب اومدید از جهان تماما کپی کرددید و زیر با فونت 10نوشته منبع جهان گزارش 8دی هه هه
در حاشیه