قوی سپید صبای قم را درهم کوبید

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

قوی سپید صبای قم را درهم کوبید

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، در جریان رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته شانزدهم، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و صبای قم در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال ملوان موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد .

البته این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بود اما تیم فوتبال ملوان در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده موفق شد گل برتری خود را به ثمر برساند تا اولین دیدار دور برگشت را با پیروزی آغاز کند و از طرف دیگر، ˈ عبدالصمد مرفاوی ˈ سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در اولین دیدارش با شکست مواجه شود .

در ابتدا ˈ این مسابقه ، سهیل رحمانی ˈ بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گل اول این دیدار را به ثمر رساند تا تیم ملوان نیمه اول را با خیلی آسوده  به رختکن برود .

با شروع نیمه دوم ، هر دو تیم موقعیت های گلزنی را فراهم کردند اما این تیم صبای قم بود که به گل رسید و در دقیقه ۷۳ ˈ رضا عنایتیˈ از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند .

پس از این گل ، بازیکنان ملوان به حملات خود اادامه دادند و در آخرین ثانیه های  این بازی ، ˈسیامک کورشی ˈ بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه ۹۴ گل برتری را برای تیمش به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این دیدار به حساب ملوان ریخته شود .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه