در تالار حکمت دانشگاه گیلان

گردهمایی بزرگ دانشجویان جهادگر استان گیلان برگزار شد+ تصاویر

این گردهمایی با برگزاری کارگاه آموزشی جهت ارتقای توان مدیریتی و تشکیلاتی دانشجویان با حضور مفرد، معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور و برای بخش خواهران با تدریس کریمی استاد مدعو از قم برگزار شد.

گردهمایی بزرگ دانشجویان جهادگر استان گیلان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل ز  پیک دانشجو گردهمایی بزرگ دانشجویان جهادی گیلان در تالار حکمت این دانشگاه برگزار گردید.

این گردهمایی با برگزاری کارگاه آموزشی جهت ارتقای توان مدیریتی و تشکیلاتی دانشجویان با حضور مفرد، معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور و برای بخش خواهران با تدریس کریمی استاد مدعو از قم  برگزار شد.

کامیار مهدی پور رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان در ابتدای  این مراسم ضمن خوش آمد گویی گفت: اردوهای جهادی یکی از نقاط قوت بسیج دانشجویی است و ما از همه ی دانشجویان که در این عرصه فعالیت می کنند حمایت و قدردانی می کنیم.

معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در گردهمایی بزرگ دانشجویان جهادی گیلانی گفت: بعد از تشکیل جهادسازندگی افرادی همچون شهید بهشتی نگران بودند که جهاد سازندگی تبدیل به وزارت خانه شود و این اتفاق افتاد و متاسفانه در دولت سازندگی به بهانه کوچک سازی دولت این وزارت خانه حذف شد و بلافاصله بعد از این موضوع مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی را دادند.

وی در ادامه گفت: تعریفی که حضرت آقا از جهاد دارند مبارزه در برابر دشمن است. اردوهای دانشجویی باید متفاوت از دیگر اردوهای جهادی باشد و دانشجویان باید از ظرفیت علمی خود در روستا استفاده کنند و به وسیله علم و تخصص خود همیار دولت و نظام باشند.

در پایان این مراسم مهدی رئوف نماینده دانشجویان جهادگر استان گیلان گفت: وظیفه ما دانشجویان جهادی معطوف کردن توجه مسئولین به محرومیت ها استان گیلان و عملی نمودن پیوست های فرهنگی اردوهای جهادی است.

IMG_5259 IMG_5260 IMG_5266 IMG_5282 IMG_5286 IMG_5254 IMG_5252 IMG_5250 IMG_5247 IMG_5240 IMG_5226 IMG_5228 IMG_5229 IMG_5230 IMG_5237 IMG_5217 IMG_5216

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه