نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر:

متاسفانه افراد قانون گریز در بحث تعرض به منابع ملی به سواحل دریا هم رخنه کرده اند

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر با بیان اینکه سواحل دریای خزر بستر تجارت و بازرگانی ایران با اروپاست، اظهار کرد: باید این موضوع قابل لمس باشد و تنها در حد حرف و شعار باقی نماند.

متاسفانه افراد قانون گریز در بحث تعرض به منابع ملی به سواحل دریا هم رخنه کرده اند

به گزارش ۸دی، محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از آستانه اشرفیه با اشاره به ظرفیت سواحل دریای خزر، اظهار کرد: سواحل دریای خزر در استان گیلان ظرفیت استراتژیک خاصی در حوزه تجارت و بازرگانی در شاخه دریایی دارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دریای خزر یک بستر بسیار مناسب برای سهم پذیری نوار ساحلی شمال کشور در حوزه مقاوم سازی اقتصاد زیر سایه سیاست ارزشی اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر با تاکید براینکه  سالم سازی دریا باید در محور قطع دست های آلوده به حریم دریا اجرایی شود، اضافه کرد: متاسفانه افراد قانون گریز در بحث تعرض به منابع ملی به سواحل دریا هم رخنه کرده اند.

قربانی  با اشاره به اینکه  مجلس نهم در راستای ایجاد حصاری امنیتی به دور سواحل دریا با ترسیم سازمان سواحل اقدام کرده بود، ابراز کرد: متاسفانه این سازمان هنوز از قدرت کافی برخوردار نیست.

وی  با بیان این نکته که سواحل دریای خزر بستر تجارت و بازرگانی ایران با اروپاست، اظهار کرد: باید این موضوع  قابل لمس باشد و تنها در حد حرف و شعار باقی نماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه