بازنشستگی یک روز قبل از استعفا!

سرافراز برای همیشه از صدا و سیما رفت! +سند

در حالی روز ۲۲ اردیبهشت ماه حکم رئیس جدید سازمان صداوسیما از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد که روز قبل از آن نام «محمد سرافراز» به عنوان بازنشسته در سایت صداوسیما حک شده بود.

سرافراز برای همیشه از صدا و سیما رفت! +سند

به گزارش ۸دی، روز ۲۲ اردیبهشت ماه امسال و پس از کش و قوس‌ها و انتشار اخبار حاشیه‌ای سرانجام نام «عبدالعلی علی عسکری» به عنوان رئیس جدید صداوسیما اعلام شد.

بنا بر این گزارش، این اتفاق در حالی افتاد که «محمد سرافراز» روز پیش از آن و ۲۱ اردیبهشت مدت زمان فعالیتش در سازمان صداوسیما به پایان رسیده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود. این در حالی است که «گیتی خامنه» مجری محبوب کودکان دهه شصت نیز هم زمان و با اختلاف حدود ۱۰ روز با سرافراز؛ بازنشسته شده است.

حال باید دید سرافراز که در طول مدت ریاستش بر سازمان صداوسیما بر عدم حضور بازنشسته‌ها در بدنه سازمان تاکید داشت و بسیاری از مدیران قدیمی این سازمان به دستور وی سرانجام بازنشسته بودند نیز خود به این موضوع پایبند می‌ماند و یا در دوران ریاست جدید به ادامه فعالیت می‌پردازد.

این در حالی است که سرافراز یکی از مدیران موفق رسانه ملی بوده که از زمان ریاست محمد هاشمی بر سازمان صداوسیما وارد این سازمان شد و از سال ۱۳۷۱ در معاونت برون مرزی صداوسیما فعالیت کرد و پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی را راه اندازی کرد.

در متن حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به عبدالعلی علی عسکری آمده است: نظر به استعفای جناب آقای محمّد سرافراز و با تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه‌ی ایشان که هرگز نباید فراموش شود، جنابعالی را که برخوردار از پیشینه انقلابی و تجربیات مدیریتی در رسانه ملّی، هستید، به ریاست سازمان صداوسیما منصوب می‌کنم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه