حجت الاسلام مهدوی در گفتگو با 8دی:

دفاع در سوریه دفاع از خط مقاومت است/ نه تنها دیوار تحریم شکسته نشد بلکه دشمن غارتگر هم شد

مسوول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان گفت: اگر کدخداباوری به جای خداباوری باشد نه تنها دیوار تحریم شکسته نمی شود بلکه امریکای جنایتکار جرأت غارتگری را نیز به خودش می دهد.

دفاع در سوریه دفاع از خط مقاومت است/ نه تنها دیوار تحریم شکسته نشد بلکه دشمن غارتگر هم شد

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی به مدد اللهی در مذاکرات اشاره داشت و اظهار کرد: اگر ما بخواهیم بر سر میز مذاکرات، آرمان های خود را فراموش نکنیم، و همواره مدد الهی را مد نظر قرار دهیم گفت، یقینا در شکستن تحریم های دشمنان به نتیجه می رسیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر خدا باوری در حوزه اقتصادی و سیاسی مخدوش شود و تاثیرگذاری کدخداهای عالم را ملاک قرار دهیم، اذعان داشت: نه تنها دیوار تحریم شکسته نمی شود بلکه امریکای جنایتکار جرأت غارتگری را نیز به خودش می دهد.

مسوول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان در ادامه این مطلب افزود:آنکه مذاکرات برجام مانند آفتاب تابان بر ما می درخشد دروغ بزرگی است که مردم ما بر عهده زندگی روزمره یشان هیچ ثمره ای از مذاکرات نبرده اند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه این مطلب با تصریح بر اینکه مردم هیچ ثمره ای از این فتح الفتوح نبرده اند، تاکید کرد: وعده های کدخدا دروغ است و مردم نتیجه مذاکرات را هنوز لمس نکرده اند.

مسوول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان یکی از مهمترین گزاره های انقلاب اسلامی را فرا جغرافیایی بودن آن دانست و گفت: هرگاه ندای اسلام ناب محمدی(ص) سر داده می شود حوزه حیطه اثرگزاری انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه هر جا که ظلمی دیده و شنیده می شود باید پاسخ مظلوم را داد، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هرجا حضور ظالمانه مستکبران  باشند و در همه ی عرصه هایی که ظالمان عالم از جمله امریکا و اسرائیل وجود دارد، آنجا خط مقدم مقاومت اسلامی است و باید با بهره گیری از اسلام ناب محمدی در مقابل شرک و ظلم ایستاد.

مسوول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه باید جبهه مقاومت در همه جا گسترش یابد و نباید در مقابل صدای مظلومان بی تفاوت بود، گفت: اگر ما جبهه مقاومت را در خط مقدم قرار ندهیم یقین داشته باشید که باید مدتی بعد جبهه مقاومت را در دروازه شهرهای خود ساماندهی کنیم.

حجت الاسلام مهدوی، دفاع در سوریه را دفاع از خط مقاومت عنوان کرد و گفت: دفاع از سوریه دفاع از شخص نیست بلکه مقابله کردن با تهاجم و شبیخون رژیم خون آشما و کودک کش صهیونیزم است.

وی ضمن تقدیر از رزمندگان و مدافعان حرم خاطرنشان کرد: اگر مقاومت رزمندگان انقلاب اسلامی، فاطمیون افغانی، حزب الله لبنان و شیعیان پاکستانی و عراقی نبودند، چه بسا این یزید های تکفیری که دست پرورده نظام سلطه و دستگاه های اطلاعاتی امریکایی، انگیلیسی و اسرائیلی الان بلایی بر سرما می آوردن که حزب بعث بر خواهران ما در جنگ در سوسنگرد و خرمشهر و امثال اینها می آوردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه