حجت‌الاسلام شجونی:

با پیروزی انقلاب اسلامی گردن‌کلفت‌ها ذلیل شدند/ایستادگی در مقابل استکبار با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جوانان باید طبق اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کنند و این امر با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود.

با پیروزی انقلاب اسلامی گردن‌کلفت‌ها ذلیل شدند/ایستادگی در مقابل استکبار با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود

به گزارش ۸دی، حجت‌السلام جعفر شجونی دیشب در مسجد جامع لشت‌نشاء با تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام مهدی(عج) ذخیره خداوند است و ادیان دیگر به مهدویت اعتقاد دارند.

وی به انتظار ادیان مسیحی و یهودی به ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: هیچکدام از ادیان دیگر مستنداتی مانند شیعیان که منتظران امام مهدی(عج) هستند، ندارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه طبق فرموده خداوند در قرآن؛ مستضعفان و پابرهنگان صاحبان زمین هستند، تصریح کرد: در عصر کنونی امام(ره) رژیم طاغوت را از بین برد و مظلومان به قدرت رسیدند.

شجونی به آزمایش الهی برای تمام بندگان اشاره کرد و گفت: نظام‌ها دارای آفت‌هایی هستند و امام علی(ع) در نهج‌البلاغه چهار آفت را بیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظلم به مردم، برداشت از بیت‌المال مسلمانان، فامیل‌بازی و رشوه از آفت نظام‌ها محسوب می‌شود، بیان کرد: رژیم طاغوت بدترین شکنجه‌ها را علیه انقلابیون به‌کار گرفت اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و فرعون زمان از بین رفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران به بالا آمدن پابرهنگان با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: گردن‌کلفت‌ها پایین رفتند و ذلیل شدند.

شجونی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: علمای ربانی پس از انبیای الهی و امامان(ع) زمام امور جامعه را به عهده دارند و مردم ایران در طول تاریخ پیرو علما بودند.

وی به روایت‌های بسیار از ائمه(ع) در مورد ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: خداوند نعمت ولایت فقیه را به ملت ایران داده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بر توجه به جوانان در جامعه تأکید کرد و متذکر شد: جوانان باید طبق منطق اسلام و اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کنند و این امر با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه