محسن رضایی:

آمریکا نهایت سوءاستفاده از مذاکرات را کرده است/ دولتمردان ایران جنایات سعودی‌ها را برای مسلمانان بیان کنند

وی با اشاره به اینکه باید از کلمه فریب روی مجسمه آزادی آمریکا استفاده شود تا ماهیت آنها برای سایر کشورها مشخص شود، عنوان کرد: آمریکا حداکثر سوء استفاده از مذاکرات را در تقویت تروریست‌ها و حمایت از آنها به کار گرفته است.

آمریکا نهایت سوءاستفاده از مذاکرات را کرده است/ دولتمردان ایران جنایات سعودی‌ها را برای مسلمانان بیان کنند

به گزارش ۸دی، محسن رضایی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آمریکا اولین باری نیست که از فریب و نیرنگ در روابط بین‌‌الملل و مذاکرات صلح استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید از کلمه فریب روی مجسمه آزادی آمریکا استفاده شود تا ماهیت آنها برای سایر کشورها مشخص شود، عنوان کرد:  آمریکا حداکثر سوء استفاده از مذاکرات را در تقویت تروریست‌ها و حمایت از آنها به کار گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سیاست ها و عملکرد رژیم سعودی علیه کشورمان یادآور شد: مسؤولان کشور باید از این حالت صبر و انتظار بیرون بیایند و دولتمردان ایران باید تمام جنایات آنها را برای کشورهای اسلامی بیان کنند.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: سعودی‌ها همین الان دست از حمایت تروریسم و تروریست ها برنمی‌دارد و در روزهای گذشته چند گروه تروریستی را وارد ایران اسلامی کردند که همه آنها دستگیر شده‌اند بنابراین باید گفت سعودی‌ها دیوانه‌وار در محیط آرام و امن منطقه دخالت می‌کنند و به دنبال کارهای تروریستی هستند.

 محسن رضایی برای شرکت در همایش گرامیداشت ۳ خرداد به استان لرستان سفر کرده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه