مدیر عامل آتش نشانی رشت در گفتگو با 8دی:

حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی رشت تا چند روز آینده پرداخت می شود/مشکل فنی دلیل عدم پرداخت حقوق ها

رمضانی گفت: دلیل اصلی عدم پرداخت حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی رشت ایجاد تغییر در نرم افزار مالی بوده و هیچ ارتباطی هم به بحث بودجه ندارد.

حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی رشت تا چند روز آینده پرداخت می شود/مشکل فنی دلیل عدم پرداخت حقوق ها

به گزارش ۸دی، طبق آخرین اخباری که از سوی کارکنان سازمان آتش نشانی شهر رشت به گوش رسیده متاسفانه در سال جدید حقوق های این کارکنان زحمتکش پرداخت نشده است.

در همین راستا بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه تنها حقوق ماه فروردین این عزیزان پرداخت نشده است اظهار داشت: دلیل اصلی عدم پرداخت حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی ایجاد تغییر در نرم افزار مالی بوده و هیچ ارتباطی هم به بحث بودجه ندارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه شاید اینگونه تصور شود که تنها حقوق این عزیزان پرداخت نشده است بلکه اینگونه نیست و متولیان پرداخت حقوق در شهرداری منطقه یک شهر رشت نیز به تازگی حقوق خود را دریافت کرده اند و به این صورت نبوده که تنها حقوق کارکنان آتش نشانی پرداخت نشده باشد.

رمضانی گفت: خوشبختانه نیمی از وجوه حقوق های پرداخت نشده آماده است و انشالله در چند روز آینده حقوق کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری رشت تمام و کمال پرداخت خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
اطفا اقای مدیر عامل یه چیزی بگن که با عقل جر دربیاد نقص فنی یک روز ، دو روز ، ده روز نه 70 روز!! ضمنا این مشکل در پرداخت حقوق ها بنا بر گزارش های منتشر شده از همین سایت و سایر سایت های خبری استان از ابتدای سال 94 وجود داشته ، آیا اون زمان هم مشکل فنی و نرم افزاری سامانه مالی بوده ؟! نه آقا مشکل نقص نرم افزاری گردانندگان شهرداری و شورا است؟!
در حاشیه