ظریف متعهد ترین افراد به نظام و کشورمان است و هر قدمی که برمیدارد برای عزت این کشور است

این نماینده مجلس گفت: همه مسائلی که در مذاکرات صورت گرفت مورد تائید رهبر انقلاب است و ما باید خوشحال باشیم که در چنین دورانی رهبر مدبر، انقلابمان را رهبری میکند.

ظریف متعهد ترین افراد به نظام و کشورمان است و هر قدمی که برمیدارد برای عزت این کشور است

به گزارش ۸دی نیوز رهبری املشی  در جمع بسیجیان  املش حاضرگفت: خدا شمارا تفضل کرده که از بین تمامی گروهها در بسیج حاضر شده اید.

نماینده مردم رودسر و املش اسرائیل را بعنوان دشمن اصلی دانست و گفت: این فکر که آنها خیر ما رامی خواهند اشتباه بزرگیست و ما باید افتخار کنیم که در دنیا  حرف حق را میزنیم و این دشمنی ها بابت همین حرف حق زدنهاست.

rahbariamlashi

وی با اشاره به مذاکرات اخیر گفت :این مذاکرات باعث شد ما حرفمان را در  دنیا ثابت نماییم و این یعنی کشورمان بسیار قدرتمند است.

محمد مهدی رهبری املشی خاطرنشان کرد همه این پیروزیها تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب است،  رهبری که در هیچ زمانی هیچ ترسی به دل راه نداده و نخواهد داد بجز ترس از خدا.

این نماینده مجلس گفت: همه مسائلی که در مذاکرات صورت گرفت مورد تائید رهبر انقلاب است و ما باید خوشحال باشیم که در چنین دورانی رهبر مدبر، انقلابمان را رهبری  میکند.

وی افزود : مشکلات اقتصادی مان وقتی حل میشود که بتوانیم از درون مشکلات را حل نمائیم و این نیاز به حضور شما جوانان بسیجی دارد.

رهبری املشی بیان نمود :  شما جوانان باید در میدان حاضر باشید و هرمشکلی که سر راه این نظام پیش آمد بردارید و آمریکا این دشمن بزرگ از همین حضور شماها میترسد .

وی از آمادگی مجلس برای استفاده از بسیجیان در عرصه های مختلف گفت و افزود  : ما همه مان به این اعتقاد داریم که مشکلات جامعه به لطف خداوند و کمک شما بسیجیان حل خواهد شد.

نماینده مردم رودسر و املش بسیجیان شهر رانکوه با بیان اینکه وزیر امور خارجه در مجلس حاضر شدو به گزارش مذاکرات پرداخت گفت: ظریف متعهد ترین افراد به نظام و کشورمان است و هر قدمی که برمیدارد برای عزت این کشور است.

منبع: املش ما

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه