امام جمعه انزلی:

خیانت بنی‌صدر عامل سقوط خرمشهر بود/ آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه نگران است

حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین امام جمعه انزلی گفت: خیانت بنی‌صدر عامل سقوط خرمشهر و عقب‌ماندگی‌ در بخش‌های مختلف کشور بود.

خیانت بنی‌صدر عامل سقوط خرمشهر بود/ آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه نگران است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گیلان در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت فتح خرمشهر اظهار کرد: مسئله‌ای که موجب شد تا خرمشهر پس از ۳۴ روز مقاومت و دفاع به دست دشمن بیفتد، مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه خیانت بنی‌صدر عامل سقوط خرمشهر بود، افزود: بنی‌صدر فردی خائن و عامل نفوذی دشمن در بدنه نظام بود و خیانت او موجب سقوط خرمشهر و عقب‌ماندگی در بخش‌های دیگر شد.

امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه توجه به چنین مسایلی می‌تواند راهنمای ما در ادامه راه باشد، تصریح کرد: تجربه‌ها و آموخته‌های گذشته چراغ راه آیندگان است.

وی به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع نفوذ اشاره کرد و افزود: دشمن برای از پای درآوردن نظام و شجره طیبه انقلاب تلاش‌های زیادی انجام داده و هنوز این اقدام‌های آنها ادامه دارد.

شمس‌الدین اضافه کرد: دشمن به دنبال فرصت و استفاده از عوامل نفوذی به ایران است و باید با آگاهی نسبت به این حرکات دشمن در داخل توجه شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را طبق فرمایش امام راحل، آرمان جهانی خواند و خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمود انقلاب اسلامی نقطه آغازی برای انقلاب‌های دنیاست و امروز اثرگذاری انقلاب بسیار نمایان است.

امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه آمریکا و ابرقدرت‌ها در جنگ تحمیلی به صدام کمک کردند، یادآور شد: فتح خرمشهر آمریکا و ابرقدرت‌ها را به وحشت انداخت و نگران پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شدند.

وی با بیان اینکه امروز نیز آمریکا و کشورهای استکباری از پیشرفت ایران نگران هستند، متذکر شد: امروز نگرانی آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جامعه اسلامی عمیق‌تر و شدیدتر شده است.

شمس‌الدین تلاش امروز برای از پای درآوردن ایران اسلامی را شدیدتر از گذشته خواند و خاطرنشان کرد: اگر لحظه‌ای مسؤولان از وظیفه‌ای که دارند منصرف شوند خطر سهمگین به دنبال دارد.

وی ایجاد حکومت اسلامی را از اهداف مهم نامید و یادآور شد: مسؤولان نباید از هیچ‌چیز و هیچ‌کس بترسند و باید دست از مبارزه و جهاد علیه فساد، فحشا و سرمایه‌داری بر ندارند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه