امام جمعه سیاهکل در گفتگو با 8دی:

منتظران حضرت حجت وحدت داشته باشند/ گسترش فساد در جهان نوید ظهور است

امام جمعه سیاهکل گسترش فساد و درگیری را نوید ظهور دانست و گفت: منتظران برای تعجیل در فرج به قرآن عمل کنند و همدلی و وحدت کلمه داشته باشند.

منتظران حضرت حجت وحدت داشته باشند/ گسترش فساد در جهان نوید ظهور است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با نیمه شعبان و تکالیف منتظران اظهار کرد: خداوند در آیه قران صراحتا تاکید کرده است که زمین را بعد از مردن زنده می کند و مفهوم این است که زمانی جور و ستم و فساد در جامعه زیاد شد، حضرت ظهور خواهند کرد.
وی در ادامه این مطلب افزود: با ظهور حضرت صاحب الزمان جهان پر از نور و عدل و داد خواهد شد.
امام جمعه سیاهکل با تاکید بر اینکه منتظران نیز وظایف و تکالیفی را بر گردن دارند؛ تاکید کرد: عمل کردن به قران و ثقلین از وظایف منتظران است.
حجت الاسلام شکسته دل پایبندی به سنت و دوری از نا امیدی و یاس را از دیگر تکالیف جامعه منتظر نام برد و افزود: ظهور نزدیک است و هر چقدر فساد و درگیری در جهان زیاد میشود نویدی بر تعجیل در ظهور است.
وی با اشاره بر اینکه منتظران باید کمربند یاری خود را برای امام زمان محکم تر ببندند، ادامه داد: هر چقدر به قران، سنت و زندگی شخصی خود بهتر عمل کنیم ظهور را نزدیک کرده ام.
شکسته دل با اشاره بر اینکه باید وحدت و همدلی در جامعه منتظران افزایش یابد، گفت: باید کینه های شخصی و سلیقه ای را کنار بگزاریم ظهور را نزدیک کرده ایم.
وی با اشاره بر اینکه منتظران باید ولایی باشند، خاطرنشان کرد: باید عمل به قران و وحدت کلمه داشته باشیم تا ظهور امام زمان(عج) را نزدیک تر کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه