عضو ستاد فاطمیه کشور در گفتگو با 8دی:

خدمت به شیعیان مصداق خدمت به امام عصر است/ ۲۰۰هزار از اقلام فرهنگی در بین منتظران گیلان توزیع شد

عضو ستاد فاطمیه کشور با بیان اینکه امسال نیز اقلام فرهنگی را در بین منتظران گیلانی توزیع نموده ایم، گفت: خدمت به شیعیان مصداق خدمت به امام عصر است .

خدمت به شیعیان مصداق خدمت به امام عصر است/ ۲۰۰هزار از اقلام فرهنگی در بین منتظران گیلان توزیع شد

کریمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت اقدامات بعمل آمده در این راستا به تکلیف منتظران اشاره داشت و اظهار کرد: محبین امام عصر ارواحنافداه وشاگردان مکتب امام صادق علیه السلام این است که از یک سو، تکلیف فردی دراصلاح خودمان را شروع کنیم و از سوی دیگر تکلیف اجتماعی را به صورت صحیح انجام دهیم.
وی افزود: ایجاد ارتباطی معنوی و عاطفی با امام حی حاضری که ما به سبب سوء رفتارمان ازاودورمانده ایم از ضروریات امروز همه ما است.
عضو ستاد فاطمه(س) کشور با بیان اینکه خدمت نمودن به امام عصر را نمیتوان سرخود و طبق سلیقه شخصی انجام داد، این مهم بایستی براساس بررسی روایات فراوان وسنت اهل البیت علیهم السلام انجام گیرد.
کریمی هرگونه خدمت به مذهب ورشد وگسترش آن وتقویت اعتقاد دینی شیعیان را فی الواقع خدمت کردن به امام علیه السلام دانست و گفت: رفع مشکلات شیعیان و دفع ظلم و ستم از محبین اهل البیت علیهم السلام در این راستا است.
مسوول ستاد فاطمیه گیلان با اظهار بر اینکه در این نوع عمل بیش ازاینکه عاطفه واحساسات دخیل باشد تفکر و عقل دخیل است، گفت: اگر اعمال ما با توجه  و انگیزه تقرب به اهل البیت انجام گیرد، مورد رضایتمندی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه قرار می گیرد.
کریمی ایجاد ارتباط عاطفی با حضرت ولی عصرعلیه السلام را مهم برشمرد و ادامه داد: شاید که با این اعمال روح وجانمان مصفا گردد و ازبلایای زمانه غیبت درامان بمانیم.
وی افزود: با تمسک وتقرب به آل الله علیهم السلام به خداوند متعال تقرب پیدا کنیم و با ایجاد این ارتباط عاطفی مقام معنویمان ارتقاء یابد.
این مسوول به فعالیت های ستاد فاطمه کشور در استان گیلان درسال گذشته اشاره داشت و گفت: ستادفاطمیه مجموعه ای است که کاملا مردمی می باشد و  کلیه هزینه هایش ازطریق نذورات وتبرعات مردمی تهیه میگردد.
کریمی در ادامه این مطلب به فعالیت های انجام شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴  در دوازده مناسبت مذهبی فعالیت داشته ایم.
مسوول ستاد فاطمیه گیلان به اقلام توزیع شده درنیمه شعبان گذشته درسطح استان گیلان اشاره ای داشت و گفت: در نیمه شعبان سال گذشته ۱۰ هزار پرچم خیابانی، ۳۰هزار ورق پوستر طلاکوب، ۱۰هزار جلد کتاب درسطح عمومی، ۵۰هزار برگ بروشور، ۳۰هزار پازل مذهبی، ۲۰ هزار آویز آینه ماشین، ۳۰ هزار برچسب ماشینی، ۱۰ هزار سی دی اشعارامام عصر و علاوه براین مسابقه ای درسطح چندروزنامه درون استانی برگزارشد که جوایزش توسط بانیان محترم اهداءگردید.
وی در پایان نیز اشاره کرد: امسال نیز باتیراژ محدودتری از اقلام فوق برای بخشی دیگری ازمناطق استان گیلان توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه