امام جمعه‌ی ماسال:

نظام باید با رفتار ضد دینی فائزه هاشمی برخورد کند/ بهاییت بصورت تشکیلاتی بر علیه اسلام فعالیت می کند

موسوی کرد:در مصاحبه با پایگاه خبری ۸دی هم گفتم که بهاییت جز مکاتب و ادیان نیست بلکه یک فرقه‌ی ضاله است و نشستن با اینها نشر و تبلیغ اینهاست و نظام باید با این ناهنجاری ها برخورد کند.

نظام باید با رفتار ضد دینی فائزه هاشمی برخورد کند/ بهاییت بصورت تشکیلاتی بر علیه اسلام فعالیت می کند

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه ی ماسال ضمن اشاره به تحریم های ظالمانه‌ی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: از خلال همین تحریم ها جوانانی رشد کردند که در ابداعات، فناوری هسته ای، صنعت و تکنولوژی کشور را در قله های علم دنیا قرار داند و آن چیزی که دشمنان فکر می کردند با آن می توانند ملت ایران را به زانو در آورند همان باعث تقویت ملت ایران و رشد جوانان این کشور شد.

وی یکی از راههای عبور از مشکلات اقتصادی را نگاه به درون و یا اقتصاد درون‌زا دانست و افزود: در این نوع نگاه، پیشرفت با تکیه بر توانمندهای داخلی رقم می خورد و این نوع اقتصاد، با اقتصاد ریاضتی متفاوت است و در آن کشور باید به نقطه ای برسد که دشمن توانایی آسیب زدن به کشور نداشته باشد.

امام جمعه ی ماسال با بیان اینکه مأموران دیپلماسی کشور زحمات زیادی کشیده اند گفت: پس از برجام، اتفاق خاصی نیافتاد و این به دلیل کم کاری دیپلماتهای کشورمان نیست بلکه به این دلیل است که ما دشمن بدعهدی داریم که با وجود توافق، تحریم های پسابرجامی اعمال می کنند بنابراین برای رشد اقتصادی نمی توانیم نگاه به بیرون داشته باشیم. نمونه ی آن بلایی است که بر سر قیمت نفت آورده اند که شکست دیدگاه برون زا را ثابت کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: راه درست مقابله با تحریم ها ایستادگی و مقاومت و استفاده از ظرفیت های درونی است. چرا ما باید برای حل مشکلات دست از آرمانهای خودمان برداریم و درب های کشور را به روی بیگانگان باز کنیم.

نماینده‌ی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: شهید جهان‌آرا ۳۵ روز با تعداد معدودی از جوانان این مرز و بوم در مقابل یک لشگر مجهز زرهی مخصوص با ۹۰ قبضه توپ ایستادگی کردند و پس از فتح خرمشهر نیز رزمندان اسلام ۱۵۰۰۰ عراقی را با دست خالی اسیر نمودند.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله لبنان در سوریه افزود: ایشان از مجاهدین راستین بودند که به ذوالفقار حزب الله شهرت داشتند.

خطیب جمعه ی ماسال با گرامیداشت نیمه‌ی شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وزارت اطلاعات از دستگاههای حکومتی است که اطاعت محض از فرمایشات رهبر انقاب دارند و عملکرد این دستگاه و دیگر دستگاههای نظامی و اطلاعاتی در تأمین امنیت در کشور بسیار اثر گذار بوده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره با دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت اظهار کرد:  در مصاحبه با پایگاه خبری ۸ دی هم گفتم که بهاییت جز مکاتب و ادیان نیست بلکه یک فرقه‌ی ضاله است و نشستن با اینها نشر و تبلیغ اینهاست و نظام باید با این ناهنجاری ها برخورد کند و برخورد با فرقه ای که خصومت و دشمنی دارد ضرورت دارد. مگر می شود به این راحتی با این فرقه که بصورت تشکیلاتی علیه اسلام فعالیت می کند ملاقات داشته باشیم. ملاقات با مسئولان این فرقه در واقع به رسمیت شناختن آنهاست و ما این ملاقات را محکوم می کنیم.

امام جمعه ی ماسال درباره ی وضع مالیات بر کسبه و بازاریان و مسائل اخیر پیش آمده در شهرستان گفت: مالیات حق نظام است  و بسیاری از کشورها، مملکتشان را با همین مالیات‌ها مدیریت می کنند اما در قرارداد مالیاتی باید مالیات با درآمد کسبه و بازاریان تناسب داشته باشد.

وی درباره‌ی ساخت سرعتکاههای غیراستاندارد در شهرستان اظهار کرد: آیا ساخت سرعتکاهها، استانداردی در کشور ندارد. ما به عنوان مجریان قانون اگر استانداردها را رعایت نکنیم چه انتظاری از مردم وجود دارد تا استاندارد را رعایت کنند. اینها که سکوی پرتاب موشک نیست. دستگاهها باید درباره ی خسارت به خودروهای مردم در این سرعتکاهها جوابگو باشند. اگر اینها استاندارد نباشند نه تنها مانع تصادفات نمی شود بلکه خود عامل تصادف خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه