انتقاد مداح گیلانی به جشن های انحرافی نیمه شعبان:

آیا شأن مهدویت با آوردن گروه موزیک و لودگی برخی جا می افتد؟/ چرا بزرگان استان ما چشم پوشیده اند؟!+ صوت

مداح گیلانی گفت: چطور یک گروه کنسرتی که در طول سال نمی تواند مجوز بگیرد، در این ایام راحت مجوز می گیرد؟ آیا این در شان مهدویت است؟

آیا شأن مهدویت با آوردن گروه موزیک و لودگی برخی جا می افتد؟/ چرا بزرگان استان ما چشم پوشیده اند؟!+ صوت

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو حاج محسن کاشفی مداح اهل بیت در هیات شهدای گمنام صومعه سرا در ارتباط با انحرافاتی که در جشن های نیمه شعبان در حال رخ دادن می باشد سخنانی را بیان کرد که شنیدن آن برای دوستداران امام زمان خالی از لطف نیست.

قسمتی از سخنان حاج محسن کاشفی:

چکار می خواهیم بکنیم آیا جلسات با گذاشتن موزیک و آوردن لودگی کردن چهار نفر و خنداندن مردم موضوع مهدویت جا میوفتد؟ آیا مهدویت همین است؟

چرا بعضی از بزرگان ما استان ما چشم پوشیده اند؟ چرا کسی اعتراضی نمی کند؟ رفقا این حرف دل…

چکار کردیم که باید جشن هامون در خیابان ها بگیریم و مساجدمان خالی است؟ مگر حضرت امام نگفت که مساجد سنگر هستند؟ آیا شب نیمه شعبان نمی توانیم مردم را به داخل مسجد بیاوریم؟

چرا در یه گوشه شهر خیابان را می خواهند ببندد و یه گروه تلویزیونی را به همراه خواننده هاش آورده اند! چقدر هزینه شده است؟ آیا این در راستای مهدویت است؟

چطور یک گروه کنسرتی که در طول سال نمی تواند مجوز بگیرد، در این ایام راحت مجوز می گیرد؟ آیا این در شان مهدویت است؟  کجا داریم میریم ما…!

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دمت گرم حاجی حرف دل بچه هیأتی ها و بچه حزب اللهی هارو زدی
رضا یارمحمدخواه
بخدا حرف که خیلی زیاده اما مسئله اینه که ما داریم از خودی ها می خوریم از حزب اللهی هایی که ساکتند و هیچ کاری نمی کنند مسوولین متدینی که رشت رو دستی دستی در حال تبدیل به شانزلیزه می کنند
هیکل
حاج محسن عزیز! مداح انقلابی! مقاله دشمن شناسان دوست فراموش وحید جلیلی رو یک بار بخونید! خود شما برای اینکه این منبر و مجلس رو بدست بیارید و بتونید از این صحبتهای ارزشی ارائه بدید تا حالا چند تا دوست رو با روش های پیچیده تون در حاشیه قرار دادید؟ آیا این درسته که شما برای کارهای فرهنگیتون از جایگاه حقوقی خودتون بصورت غیر مستقیم بهره ببرید؟ شما که با هیئت زدن میخواید فتح باب کنید و بچه ها رو راهی مسجد کنید، شما که میگید امام ره گفتند مسجد سنگره خودتون و اطرافیانتون دقیقا نمازگزار کدوم یکی از مساجد هستید؟ از خودتون شروع کنید برادر! اسلام دین اخلاق هم هست! به وجدانتون رجوع کنید! منبر هدف نیست!
ناشناس در پاسخ به هیکل
ظاهراً شما ایشون رو نمیشناسید حاجی از بچه های مسجد امام حسین هستن و اونجا فعالیت دارن.این حرفایی هم که زدید اصلاً درست نیست چون تا حالا هیچ هیأتی نداشته. برو حلالیت بطلب داداش
در حاشیه