امام جمعه آستارا:

برجام تعهدی شکننده است/حمایت احمقانه فائزه هاشمی از بهاییان

امام جمعه آستارا با بیان اینکه برجام تعهدی شکننده است، گفت: با توجه به بدعهدی آمریکا، احتمال ریزش برجام وجود دارد.

برجام تعهدی شکننده است/حمایت احمقانه فائزه هاشمی از بهاییان

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز آغاز تحریم اقتصادی توسط آمریکا در سال ۵۹، اظهار کرد: شاهد بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا در برجام هستیم.

وی با اشاره به برخی اظهارات پیمان‌شکنانه نامزدهای احتمالی رئیس جمهوری آمریکا، گفت: مشخص نیست اندک تعهدی هم که آنها نسبت به آن پایبند هستند تا چه زمانی ادامه می‌یابد.

خطیب جمعه آستارا، تنها راه مقابله با کارشکنی و تحریم‌های دشمنان را پیاده‌سازی دقیق و درست اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل دانست و گفت: برای موفقیت در عرصه اقتصادی باید با اتکا به نیروهای داخلی و تعامل با دنیای بیرون بتوانیم در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

بی‌لیاقتی آل‌سعود در کلیدداری خانه خدا/حمایت احمقانه فائزه هاشمی از بهاییان

وی با اشاره به کارشکنی‌های آل‌سعود که موجب دور ماندن ایرانیان از حج تمتع امسال شد، گفت: خاندان بی‌لیاقت آل‌سعود نمی‌توانند عهده‌دار نگهبانی خانه خدا و مزار پیامبر اکرم (ص) باشند.

حافظ‌نیا بیان اینکه هنوز بی‌کفایتی آل‌سعود در فاجعه منا از ذهن مسلمانان پاک نشده است، خاطرنشان کرد: باید اداره و مدیریت خانه خدا از وهابیون سلب و به مسلمانان و افراد لایق سپرده شود.

امام جمعه آستارا در ادامه به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله اشاره کرد و افزود: کسانی که اقدام به این کار کرده‌اند خائن به نظام و احمق هستند.

وی با اشاره به اینکه فرقه ضاله بهاییت هیچ جایی در بین ادیان الهی ندارد، تصریح کرد: این فرقه ضاله به هیچ عنوان برای مسلمانان و شیعیان قابل قبول نیست و برخی برای خالی کردن عقده‌های خود اقدام به چنین کارهای زشتی کرده و با آبروی نظام و خانواده خود بازی می‌کنند.

حافظ‌نیا با تأکید بر ضرورت برخورد با اقدام مذکور، خاطرنشان کرد: از مرجع قضایی انتظار می‌رود که با هنجارشکنان نظام و انقلاب برخورد جدی و قاطعانه‌ای داشته باشند.

فتح خرمشهر آغازگر پیروزی دفاع مقدس بود

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر طلیعه پیروزی دفاع مقدس بود و این روز برای همیشه به عنوان روز مقاومت در تاریخ انقلاب جاودانه است.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: فتح خرمشهر با هیچ معیار نظامی قابل حل نیست و تنها اعتقاد و ایمان به خدا و ایثار جوانان این سرزمین در کنار امدادهای غیبی سبب این پیروزی بزرگ شد.

وی با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) همزمان با نیمه شعبان گفت: امنیت و آسایش و آرامش ایران اسلامی مرهون رشادت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان و نیروهای نظامی و انتظامی است.

حافظ‌نیا اضافه کرد: در بین نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات بسیاری شایستگی سربازی امام زمان را دارند و در عمل نیز این موضوع را به اثبات رسانده‌اند و دشمنان قسم خورده نظام به قدرت و بزرگی سربازان گمنام و امنیت ایران اعتقاد دارند.

وی با تبریک عید نیمه شعبان به تمام منتظران حضرت مهدی (عج)، خاطرنشان کرد: انتظار فرج همراه با علم و عمل زمینه‌ساز تعجیل در ظهور امام زمان (عج) است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه آمادگی فکری، فرهنگی و اجتماعی از دیگر زمینه‌های تعجیل در ظهور است، متذکر شد: در جامعه ما آمادگی اجتماعی برای ظهور وجود ندارد و باید اقدام‌های شایسته‌ای در این زمینه انجام شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه