تغییر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

خداحافظی “خصوصی” با هلال احمر/ ولی پور از مازندران به گیلان آمد

رئیس جمعیت هلال احمر طی حکمی مهدی ولی پور را به عنوان سرپرست هلال احمر استان گیلان منصوب کرد.

خداحافظی “خصوصی” با هلال احمر/ ولی پور از مازندران به گیلان آمد

به گزارش ۸دی، رئیس جمعیت هلال احمر طی حکمی مهدی ولی پور را به عنوان سرپرست هلال احمر استان گیلان منصوب کرد.

دکتر سیدامیر محسن ضیائی، در بخشی از این حکم خطاب به مهدی ولی پور آورده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان منصوب می شوید.

با عنایت به وظایف و ماموریت های متعدد و گسترده جمعیت هلال احمر از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام سعی، تجربه و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان به کار گیرید.»

ولی پور متولد سال ۱۳۵۱ و دانش آموخته رشته امدادوسوانح می باشد.

وی پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعاملی جمعیت هلال احمر مازندران را بر عهده داشت.

منبع: خزر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ایران
تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ سلام به ایران و ایرانی و هرچه گیلانی آقایان همه جور پان شنیده بودیم بجز پان گیلانیسم (یا پان رشتیسم) آن روز که در قوه مقننه باید بفکر قانونگذاری و دفاع از مظلومیت این مردم شریف بودید گروه گروه شده احزاب حفظ از خودتان و بستگانتان را راه انداختید . حال که محملی بر سخن و گوشی برای شنیدن نمی بینید بی ارتباط وارد تصمیمات قوه مجریه شده نظر پراکنی می کنید. نه مردم شهید پرور گیلان دیگر بازی شما را خواهند خورد نه پرسنل و امدادگران و جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بروید هر آنچه از دست تان بر میاید به انجام رسانید. خجالت متاعی نیست که سر کوچه بفروشند نسب می خواهد. اینجا هلال احمر است نهادی بین المللی با بیش از 94 سال سابقه . شما بفکر خود باشید نام آوران گیلان همچون میرزا به حرف میرزا کوچک نشدند وظیفه خود را بدرستی شناختند
گیلان
سلام به همه گیلان و گیلانی و اما آقایان شتابزده نماینده چرا بدونه کوچکترین کسب اطلاعات و یا بررسی حرف میزنید که نه فقط ابدال همه به این بی خبری شما خرده گیرند. حتما در مجلس هم با این سیره هستید کافی است اصل و نسب این آقا را قبل از زبان گشودن می خواستید و بعد لب می گشودید جای تاسف است برای گیلانیان عزیز که همچون شمایی نماینده آنها هستید. و بعد ای تهمتن نما یال و کوپالت نه سزاست که این دیار به شهیدان و نخبگان زنده است و ایران یکپارچه ذیل پرچم صاحب زمان و مقام عظمای ولایت است گمان چه بردید که چنین در حمام از خوشی صدایتان شادی می کنید اگر امروز حق سخن یافته اید به صداقت و درستی سخن بگویید و موجب شرمندگی مردم شریف گیلان نشوید. استقلال طلبی از چه می جویید .هلال احمر بر اساس قانون و اختیارات رییس و دبیرکل جمعیت هر اقدامی را صلاح بداند در چارچوب قانون به انجام میرساند شما از قانونی که خود از آن آگاه هستید و به وصف نمایندگی باید پاسداری نمایید خرده می گیرید یا می خواهید قانون به سلیقه شما خم شود . چه می گویید؟ از این بیشتر موجب خسران گیلان نشوید وقت و زمانتان را برای کمک به محرومین و نظام مقدس مصروف سازید از منظر شما امام حسن و حسین (ع) از مادر نسب هیچ نبردند؟ سوره کوثر نخوانده اید ؟ چه می گویید؟ از هلال آنچه واقعا در دل دارید و می خواهید چه است که بر پشت زبانتان مانده آن را بگویید.
در حاشیه