صفارهرندی در صومعه سرا:

تجربیات تلخ به دست آمد تا ما بتوانیم سد نفوذ دشمن در این عرصه ها را بگیریم

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن براندازی نظام توسط عناصر داخلی است، خاطرنشان کرد: دشمن در نفوذ فرهنگی بر روی افرادی که در زمان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس تا مرز شهادت پیش رفته اند دست گذاشته است.

تجربیات تلخ به دست آمد تا ما بتوانیم سد نفوذ دشمن در این عرصه ها را بگیریم

به گزارش ۸دی به نقل از واران خبر، محمد حسین صفارهرندی، عصر امروز در نشست بصیرتی (نفوذ  فرهنگی) که در مسجد شهرک امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد:  پروژه امروز نفوذ دشمن با پروژه نفوذ در گذشته بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه پروژه نفوذ در گذشته در ابعاد نظامی، امنیتی و به دلیل نوپا بودن انقلاب بود، گفت: نمونه بارز دشمن در گذشته به هفتم تیر، شهادت شهید رجایی و باهنر و از جمله این مسائل باز می گردد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نیت دشمن از  ترور بزرگانی همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر ایجاد فتنه و اغتشاش درجامعه بود اما موفق به اجرای نقشه اش نشد، تصریح کرد:تجربیات تلخ به دست آمد تا ما بتوانیم سد نفوذ دشمن در این عرصه ها را بگیریم.

صفارهرندی با بیان اینکه اوایل انقلاب افرادی مانند بنی صدر و منتظری که مورد اعتماد مردم بودند و با تمایلات متنوع وارد انقلاب شدند، خاطرنشان کرد: این افراد با چهره ضد استبدادی نفوذی دشمن در کشور بودند که امام راحل در صحیفه اش علیه منتظری تعبیرات تندی را به کار برده اند.

وی با بیان اینکه بعد از بسته شدن راه های نفوذ، دشمن در صدد ایجاد نفوذ از نوع دیگری برآمد، اظهار کرد: دشمن وقتی به در بسته ای برخورد می کند مایوس نمی شود و با نقش‌ای جدید راه قبلی را ادامه می دهد تا به مقصود خود دست یابد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای است، افزود: در این نوع نفوذ دشمن بر روی افکار و اذهان مردم و به خصوص دست گذاشته است.

صفار هرندی با بیان اینکه مهمترین روش نفوذ، نفوذ بر فکر مسولین و مردم در حوزه افکار عمومی است، گفت: این نفوذ یعنی القا باور اینکه اگر مسیر مد نظر دشمنان را عملی کنیم، مشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه در نفوذ فرهنگی عناصر دشمن مشخص است و می توان عملیات های آنان را خنثی کرد، تصریح کرد: در نفوذ فردی، فرد اعتباراتی را در بین ملت کسب می کند و شروع به بدگویی علیه انقلاب می نماید و نمی تواند علیه وی مدرکی پیدا کرد و چهره واقعیش را به مردم شناساند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن براندازی نظام توسط عناصر داخلی است، خاطرنشان کرد: دشمن در نفوذ فرهنگی بر روی افرادی که در زمان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس تا مرز شهادت پیش رفته اند دست گذاشته است.

صفارهرندی اظهار کرد: امروز دشمن با نزدیک کردن افراد نفوذی به افراد عالی رتبه  اهداف خود را در کشور پیاده می کنند و حرف هایشان را از زبان این این مقامات به گوش ملت می رسانند تا تاثیرگذاری داشته باشد.

وی افزود: بعضی افراد امروز به‌دنبال این هستند که نشان دهند پیشرفت صورت نمی‌گیرد مگر به‌واسط ارتباط با آمریکا که این نوعی از نفوذ فرهنگی است.

گزارش تصویری مراسم:

photo_2016-05-16_02-13-35 photo_2016-05-16_02-13-48 photo_2016-05-16_02-13-53 photo_2016-05-16_02-13-58 photo_2016-05-16_02-14-02 photo_2016-05-16_02-14-05 photo_2016-05-16_02-14-14

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه