ورود خبرنگاران منتقد به فرمانداری رضوانشهر ممنوع شد+ جزییات

در پی انعکاس گزارش خبری اعتراض کارکنان چوکا نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایا و عدم پرداخت حق بیمه آنها در اقدامی قابل تأمل، عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر دستور جلوگیری از ورود خبرنگار و دست اندرکاران پایگاه خبری رضوان خبر به ساختمان فرمانداری را صادر نمود.

ورود خبرنگاران منتقد به فرمانداری رضوانشهر ممنوع شد+ جزییات

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه  خبری رضوان خبر، در پی انعکاس گزارش خبری اعتراض کارکنان چوکا نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایا و عدم پرداخت حق بیمه آنها در اقدامی قابل تأمل، عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر دستور جلوگیری از ورود خبرنگار و دست اندرکاران پایگاه خبری رضوان خبر به ساختمان فرمانداری را صادر نمود.

به این ترتیب و در پی مراجعه مدیر مسئول تنها سایت خبری شهرستان به فرمانداری، حراست ساختمان مانع ورودی وی شده و دلیل این کار را دستور فرماندار عنوان کرد.

فرماندار رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: شما بیرون از کارخانه و مدیریت مانده اید و با عدم در نظر گرفتن اخلاق اسلامی و حرفه‌ی خبرنگاری دست به انعکاس اخبار زده و به مسئولان و دست اندر کاران استان و کشور توهین کرده و زحمات مدیران را بی اثر جلوه می دهید.

عسگر حسنی پور بخش اعظمی از مشکلات چوکا را میراث دوران دولت احمدی نژاد دانست و افزود: مدیرعامل فعلی شرکت چوکا یک خانواده شهید و از مدیران نمونه‌ی استان و کشور هستند.

وی ضمن تایید وجود مشکلات در کارخانه‌ی چوکا گفت: طی روز ها و ساعت ها فعالیت و پیگیری بعنوان عالی ترین مقام و مدیر شهرستان توانستیم بخشی از حقوق معوقه‌ی کارکنان را پرداخت کرده و بخشی از مشکلات را از پیش رو برداریم.

رییس شورای تأمین شهرستان همچنین با غیر قانونی خواندن پایگاه خبری تحلیلی رضوان خبر تاکید نمود: بنده دستور جلوگیری از ورود خبرنگاران آن پایگاه را صادر کرده ام و با وجود توهین آن پایگاه خبری به مسئولان و دولت این بار به جوانی خبرنگار پایگاه از وی گذشت کرده ام.

شایان ذکر است که پایگاه خبری رضوان خبر، خود را بازویی برای بازتاب عملکرد مسئولان شهرستان دانسته و انتشار اخبار خدمات فرمانداری شهرستان دریغ نکرده است. تاکنون فرماندار محترم بارها با این پایگاه خبری مصاحبه نموده اند و آرشیو سایت موید این امر است با این وجود، گویا رسالت خبرنگاری و اطلاع رسانی از دید عالی ترین مقام دولت در شهرستان، نامه نویسی و انعکاس گزارش عملکرد مجموعه‌ی فرمانداری و ادارات شهرستان و در یک عبارت مختصر «روابط عمومی ادارات» است و انعکاس مشکلات کارگران و نقد و انتقاد در دید ایشان تخریب و سیاه نمایی به حساب می آید.

آقای فرماندار، به گفته شما مشکلات شهرستان میراث آقای احمدی نژاد و دولت قبل است پس چرا به صورت منطقی و مسالمت آمیز پاسخ گزارش میدانی این پایگاه خبری را در اختیار این رسانه وی یا رسانه های همسو با شما قرار نداید تا افکار مردم در این خصوص روشن شود و در مقابل در اقدامی غیر حرفه ای از ورود خبرنگار رضوان خبر جلوگیری کردید.

آقای فرماندار! اقدام توهین آمیز شما در ممانعت از ورود خبرنگار این پایگاه خبری چیزی از ارزش آن نخواهد کاست و ما در مسیر خود دچار تردید نمی شویم و در خط ولایت و در قاموس فرمایشات مقام معظم رهبری راه خود را پیش گرفته و ادامه می دهیم.

آقای فرماندار! رفع مشکلات کارگران از وظایف مدیران اجرایی و انعکاس مشکلات مردم از رسالتهای خبرنگاریست. حال اگر انعکاس حقایق برای افرادی آنقدر تلخ است که حتی قدرت روبرو شدن با آن را ندارند شاید نشان از این باشد که هنوز ظرفیت پذیرش مسئولیت در این افراد ایجاد نشده است  و به عبارت دیگر مسئولیت بیش از ظرفیت درونی خود را به دست گرفته اند.

امیدواریم اخبار و گزارش های انعکاسی رضوان خبر از درگاه مشکلات موجود شهرستان، کمکی جهت رفع آنها داشته و همچنین از درگاه عملکرد مدیران و مسئولان شهرستان نیز امید و نشاط را در بین مردم در پی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه