در جلسه شورای شهر رشت صورت گرفت

انتقاد عضو شورای شهر رشت از تبلیغ مسواک آمریکایی در رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از نصب برخی تبلیغات محصولات خارجی در پل‌های عابر پیاده این شهر، یادآور شد: اخیراً شاهد تبلیغ مسواک خارجی از نوع آمریکایی روی پل عابر پیاده خیابان شهید انصاری رشت هستیم.

انتقاد عضو شورای شهر رشت از تبلیغ مسواک آمریکایی در رشت

به گزارش ۸دی، فرهاد شوقی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در طول تاریخ ‌ویژه پس از انقلاب اسلامی ایران توسط ابرقدرت‌های مختلف مورد دشمنی‌های بسیاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با دشمنی‌های بیرونی برخی از نادانی‌ها و سوء تدبیرها از داخل موجب ریختن آب به آسیاب دشمن شده است، افزود: ایران اسلامی در شرایط فعلی در مقطع خاصی از تاریخ قرار دارد.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: فشار بدخواهان ایران اسلامی، تحریم‌ها، بدعهدی ، تهاجم فرهنگی، فشارهای اقتصادی و… همه دست به دست هم داده تا سرعت حرکت کشور را به سوی قله‌های پیشرفت کند کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدات داخلی، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند تولید داخلی باید به عنوان یک مسئله مقدس شناخته و جنسی که مشابه داخلی دارد نباید وارد کشور شود.

شوقی با تصریح بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند «فروش و مصرف کالای خارجی باید به عنوان یک ضدارزش تلقی شود مگر آنجا که مشابه آن نیست»، ادامه داد: اکنون که رهبر فرزانه انقلاب چند سال متوالی را با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‌اند، از مسئولان انتظار می‌رود با نگاهی جدی‌تر به سیاستگذاری و اقدام و عمل در این راستا گام بردارند.

وی تبیین کرد: مسئولان باید با حمایت همه‌جانبه خود از تولیدات داخلی و تحریم کالای خارجی با تمام توان در این راستا بکوشند و اجازه ندهند که برای جهالت‌ها و بی‌تدبیری‌ها از داخل موجب پیشبرد اهداف پلید دشمنان ایران اسلامی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از نصب برخی تبلیغات محصولات خارجی در پل‌های عابر پیاده این شهر، یادآور شد: اخیراً شاهد تبلیغ مسواک خارجی از نوع آمریکایی روی پل عابر پیاده خیابان شهید انصاری رشت هستیم.

وی ادامه داد: حرکت‌های خودجوشی توسط مردم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای لبیک به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولیدات داخلی صورت گرفته و امیدواریم مسئولان نیز در تحقق این مهم با مردم همراه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور به لایحه شهردار این شهر درباره سفر به مشهد مقدس برای بازدید از تعدادی پروژه اشاره کرد و گفت: شهردار رشت اعلام کرده که قصد دارد به همراه تعدادی از اعضای شورا به مشهد مقدس به ماموریت کاری برود.

محمدعلی رفیعی‌نوده اظهار کرد: اخیراً پیمانکاری از مشهد برای همکاری با شهرداری رشت در پروژه شهر بازی پارک قدس رشت اعلام آمادگی کرده و قرار است شهردار و اعضای شورا در این سفر کاری از چند پروژه‌ای که توسط این پیمانکار در مشهد مقدس اجرایی شده، بازدید کنند.

به گزارش فارس، اعضای شورا به لایحه سفر شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر رشت به مشهد مقدس رأی موافق دادند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه