پخش شب نامه کار منافقانه ای بود/این اقدام را قطعاً محکوم می کنم

پس ازانتخاب حسن فرزانه توسط شورای شهرسنگر به عنوان شهردارعده ای یا شخصی با انگیزه نامعلوم اقدام به مطالبی مبنی برنقد شورای شهربرای انتخاب شهردار به صورت شب نامه ای بانام کلاغ نامه در نمازجمعه به صورت مخفیانه پخش نمودند.

پخش شب نامه کار منافقانه ای بود/این اقدام را قطعاً محکوم می کنم

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از “سنگرما”پس ازانتخاب حسن فرزانه توسط شورای شهرسنگر به عنوان شهردارعده ای یا شخصی با انگیزه نامعلوم اقدام به مطالبی مبنی برنقد شورای شهربرای انتخاب شهردار به صورت شب نامه ای بانام کلاغ نامه در نمازجمعه به صورت مخفیانه پخش نمودند.

این کار که در سنگربعد ازانقلاب بی سابقه بود مورد انتقاد مردم ومسئولین وحتی منتقدین شهردارقرارگرفت که با واکنش امام جمعه بخش سنگر  به این نوع روش انتقاد،دیگرکلاغ نامه ای پخش نشد،اما  این پایان کار نبود بعد از یک هفته شب نامه ای برضد کلاغ نامه ومطالبی علیه نیروهای ارزشی وتهمت زدن به این افراد هویت باطل خود را نشان دادند این افراد یا شخص خود را حامیان شهرداری معرفی کرده بودند.

پرونده این شب نامه ها که فضای سیاسی وروانی سنگر را تیره کرده بود وبر مشکلات واختلافات افزوده بودبسته شد،دوباره پس از گذشت مدتی وتاخیر درصدورحکم شهرداربهانه دست افراد سود جو داد  تا اینکه شب نامه دوم نیز پخش شد که در این شب نامه حرف هایی برخلاف شرع مقدس زده شد وبه حریم خصوصی افراد وارد شد ، البته آنچه از نوشته ها معلوم است عده ای از افراد سود جو در این قضیه نقش دارند که خود را منتسب به شهرداری وشهردار می دانند، به همین خاطر برای روشن شدن افکار عمومی مصاحبه ای با حسن فرزانه سرپرست شهرداری سنگر تدارک نمودیم که نظرش را راجع به پخش شب نامه ها جویا شویم.

حسن فرزانه شهردار سابق وسرپرست کنونی شهرداری سنگر در خصوص مسایل رخ داده در سنگر چنین اظهار کرد: متاسفانه بنای بدی درسنگر گذاشته شده است هم آن کلاغ نامه  که به نظر من کار منافقانه ای بود وازآن بدتر شب نا مه ای که دیگر با آبروی اشخاص بازی کردند از نظر من هر دو محکومند.

وی اذعان داشت: من اعتقاد دارم  بیانه ی دوم( شب نامه آخری) برعکس کلاغ نامه است واین صد در صد به ضرر جایگاه شهرداریست.

فرزانه بیان نمود: بنده نه دوستی دارم با این آقایان نزدیک باشد نه اینکه با این آقایون اینقدر نزدیک هستم من را از سال شصت وپنج به بعد در دعای کمیل مسجد جامع کسی ندیده است.

وی خاطر نشان کرد:این ازنظر من محکوم  وبدعت بدی است درسنگر فرض اگر کسی می خواهد مسئولیت بگیرد چه موافقش وچه مخالفش دیگر عصر عصر نوشتن نیست بلکه رودررو در شهرداری اینجا بازاست ومن هم نه بعنوان شهردار به عنوان یک بچه محل هستم .

سرپرست شهرداری سنگراذعان کرد: مجموع این دوتا کار،کار یک نفراست من به بچه مسجد اطمینان دارم ،امکان دارد تراوش مغز بچه ها اینگونه باشد ولی رو کاغذ نمی آورند من اعتقادم اینست ممکن است آنان ما رو قبول نداشته باشندولی به هرحالاآن ها بچه هایی هستند که سرشون به مهر میخورد.این که کار یک آدم منافق است که  دارد از این آب گل آلود ماهی می گیرد.

فرزانه در خصوص این اقدام گفت: حتماًحتماً محکوم می کنم هم اولی را وهم دومی را تمام اقدامات چنینی را محاکمه می کنیم چه علیه وچه له بنده باشد

 راجع به پاراگراف اول که من را می خواهند بچسباندبه جنبش سبزوفتنه هشتادو هشت .بعد به نیرو های انقلابی حمله می کنندوبه افراد توهین می کنند بعد در پایین می آید  یک سری افراد راکه هیچ سنخیتی با آن بالای ها ندارند.

حسن فرزانه ادامه داد: وظیفه پیدا کردن این گروها منابع امنیتی است. اگه جلوی این کار گرفته نشود ممکن است بیافتند به جان زن وبچه مردم .یک چیزی که در افکار عمومی و در جامعه کسی خبر ندارند چی واقعیت داشته باشد و چی واقعیت نداشته باشد بیان کنند قرار نیست که هرکسی آن رابه روی کاغذ بیاورد.باید به حریم خصوصی افراد احترام گذاشت.

وی در پایان بیان کرد: من پنجاه وسه سال دارم ودربازارتوجامعه به خوش نامی معروفم کار ما همینه کار ما شهرداری است من این مثال رو میزنم من میروم آزمایشگاه صد هزار تومان میدهم چکاب کامل می کنم  عیب درونی خودم را از نظر امراض مختلف چربی وقند واینها بدانم خیلی باید استقبال کرد که مثل آزمایشگاه بخواهند انتقاد کنند عیب من را مجانی بگویند باید خیلی خوشحال باشیم چهار تا عیب منو میخواهند بگیرند که تو شهر داری است تو کار هست ومن استقبال می کنم.ولی مثل شب پره تو شب پریدن ودیوار نویسی .. وآبرو وشخصیت افراد رو زیر سوال بردن این به نظر من کار صحیحی نیست .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه