مبارز انقلابی گیلان در گفتگو با 8دی:

بهائیت فرزند استعمار انگلیس است/ هدف فائزه هاشمی از این دیدار آب به آسیاب دشمن ریختن است

حجت الاسلام سمیعی گفت:در خصوص فرقه ی ضاله بهائیت نظر همه ی مراجع مشخص و روشن است، بهائیت فرزند استعمار انگلیس است برای مقابله با شیعیان.

بهائیت فرزند استعمار انگلیس است/ هدف فائزه هاشمی از این دیدار آب به آسیاب دشمن ریختن است

حجت الاسلام سمیعی در خصوص دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه ضاله بهائیت در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: از این اشتباهات از ناحیه ایشان زیاد سر می زند و چیز تازه ای نیست.

وی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی با این اقدام ماهیت اصلی خود را نمایان ساخت افزود: در خصوص فرقه ی ضاله بهائیت نظر همه ی مراجع مشخص و روشن است، بهائیت فرزند استعمار انگلیس است برای مقابله با شیعیان همچون وهابیت برای اهل سنت.

سمیعی گفت: دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت از یک طرف مایه تاسف و تاثر است و از طرف دیگر مایه خوشحالی و خوشنودی است چرا که با این اقدام اینها ماهیت خودشان را بیشتر نشان دادند تا بیش از پیش مشخص شود که مراد ، هدف و مقصود اصلی شان چیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آقای هاشمی از ایشان حمایت می کند افزود: به پدر ایشان که می گوید دخترم یک انقلابی بزرگ و فدایی انقلاب است باید گفت اگر انقلابی بودن به این معناست که کسی از فرقه ضاله بهائیت که به فتوای همه ی مراجع نجس هستند و کفرشان برای همگان واضح و روشن است حمایت کند ، ما از آن انقلاب واقعا بیزار هستیم.

سمیعی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ایشان از دیدار با بهائیت آب به آسیاب دشمن ریختن است زیرا آمریکا همیشه تاکید شدید دارد در خصوص حق و حقوق فرقه ضاله بهائیت در ایران.

وی در پایان در خصوص عدم برخورد آیت الله هاشمی رفسنجانی با دخترش گفت : از کوزه همان برون تراود که در اوست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه