مسئول‌بسیج‎سازندگی‌سپاه قدس‌گیلان‌در‌جمع‌خبرنگاران:

ساخت ۱۰۰۰واحد مسکن محرومان/ اعزام کاروان مشهد مقدس برای افرادی که تا کنون مشرف نشده اند

توشه تاکید کرد: نامگذاری امسال رهبر انقلاب خط پیگیری های ما را در سال مشخص می کند. متناسب با درخواست آقا از سال ۹۲ اقتصاد مقاومتی را در گیلان شروع کردیم و تا کنون همچنان ادامه دارد. برای اقتصاد مقاوم باید مردمی اش کنیم. این کاری است که بسیج سازندگی پیگیری می کند. در افزایش تولید در نوآوری اتفاقات مبارکی در استان رقم خواهد خورد.

ساخت ۱۰۰۰واحد مسکن محرومان/ اعزام کاروان مشهد مقدس برای افرادی که تا کنون مشرف نشده اند

به گزارش ۸دی، مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران گفت: بسیج سازندگی در سال پیشرو ماموریتهای بسیار مهمی دارد. بسیج سازندگی سه سرفصل بسیار مهم دارد که یکی از آنها بحث سازندگی و محرومیت زدایی است. کار سازندگی و محرویمیت زدایی از استان گیلان.

وی در ادامه با اشاره به تعریف محدودیت گفت: محرومیت از نگاه ما صرفا اقتصادی نیست محرومیت در عرصه های مختلف وجود دارد. تعریف محرومیت نسبی است. به طور کلی آن چیزی که وجود نداشته باشد . فقر اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی. نگاه ما با نگاههای اقتصادی صرف متفاوت است انشالله این اتفاقات تا پایان سال بیفتد.

سرهنگ توشه در ادامه با تبیین برنامه های بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سال جاری گفت: یکی از پروژه های مهم ساخت مسکن برای افراد بی خانمان است که با استفاده از ظرفیت ادارات مختلف تا پایان سال انجام می گیرد. طبق آمار ثبت شده در کمیته امداد ۳۴۵۰خانوار در استان گیلان فاقد مسکن هستند که طبق آمار غیر رسمی به بیش از ۵۰۰۰هزار خانواده می رسند. در مرحله اول پرژه ۱۰۰۰واحد مسکن محرومان را در همین چند ماهه آغاز خواهیم کرد و تا پایان سال خدمت مردم تحویل می شود. این مردم همه جا پای نظام هستند. متاسفانه تحریم های ظالمانه روی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه اثر می گذارد. وظیفه ماست که نظام به کمک این عزیزان بیاید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در ادامه گفت: تا پایان سال اعزام ۷اتوبوس از افراد بالای ۴۵سا که تا کنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشته اند، صورت می گیرد. اینان میهمان ویژه امام رضا هستند. انشالله تا پایان سال چند هزار نفر اعزام خواهند شد.

توشه در پایان تاکید کرد: نامگذاری امسال رهبر انقلاب خط پیگیری های ما را در سال مشخص می کند. متناسب با درخواست آقا از سال ۹۲ اقتصاد مقاومتی را در گیلان شروع کردیم و تا کنون همچنان ادامه دارد. برای اقتصاد مقاوم باید مردمی اش کنیم. این کاری است که بسیج سازندگی پیگیری می کند. در افزایش تولید در نوآوری اتفاقات مبارکی در استان رقم خواهد خورد.

photo_2016-05-15_11-00-21 photo_2016-05-15_11-00-25 tooshe photo_2016-05-15_11-00-50 photo_2016-05-15_11-00-46 photo_2016-05-15_11-00-36

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه