معاون توسعه منابع ورزش و جوانان گیلان:

رتبه عالی گیلان در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی

سهیلا یاور مسرور گفت: سال گذشته حدود ۱۵میلیارد ریال اعتباراز برگشت درآمد واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی برای تقویت شهرستانهای گیلان اختصاص داده شد.

رتبه عالی گیلان در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی

به گزارش ۸دی، سهیلا یاور مسرور با بیان اینکه در سال جاری هیچ سالن ورزشی از طریق ترک تشریفات واگذار نخواهد شد ،از فراخوان واگذاری اماکن ورزشی در خرداد ماه خبر دادو گفت: قرادادها از اول تیرماه بسان گذشته یک ساله بوده و تنها حدود ۵۰ سالن تخصصی در راستای توسعه ورزش قهرمانی در اختیار برخی هیات های ورزشی قرار خواهد گرفت.

وی به مشارکت بخش خصوصی در تکمیل ،ساخت و تجهیز اماکن ورزشی اشاره کرد و افزود: از ۳۲ پروژه نیمه تمام استانی ۴ پروژه در شهرهای فومن ،آستارا و رودسر شامل یک استخر و سه سالن ورزشی برای مشارکت بخش خصوصی براساس ماده ۲۷ قانون تعرفه شده اند که پس از مراحل قانونی به فراخوان گذاشته خواهد شد.

یاور مسرور این فعالیت را عملکردی پیشرو در بین دستگاههای اجرایی استان برشمرد و تاکید کرد :با انجام کار کارشناسی به شکلی مستند مراحل کار را به سازمان برنامه ریزی برای تصویب نهایی ارسال خواهیم کرد تا پس از آن اقدام قانونی و عملیاتی صورت پذیرد.

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان گیلان از تشکیل کارگروه خیرین ورزش یار بعنوان نقطه آغازی در گسترش مشارکت های مردمی برای توسعه امور ورزش در سال گذشته یاد کرد وگفت : در سالجاری یه شکل انسجام یافته ای ادامه خواهد یافت و پس از بررسی های کارشناسانه در اختیار حوزه هایی قرار خواهد گرفت که قابلیت توسعه و گسترش بیشتری برای استان گیلان دارند .

وی افزود : تاکنون ۲۰ نفر از خیرین ورزش یار برای کمک در حوزه ورزش اعلام امادگی کرده اند و در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال از کمک آنان برای ساخت اماکن ورزشی ، قهرمانان وتیمها هزینه شده است که جای تقدیر دارد.

یاورمسرور در ادامه از فروش و تغییر کاربری اماکن ورزشی و اموال اداره کل براساس ماده ۶قانون در سطح استان گفت و تصریح کرد :اموال و اماکنی که با تغییر کاربری بتوانند در شتاب بخشی به ساخت و تکمیل برخی پروژه های استانی کمک کنند در دستور کار قرار داشته و مدیر کل محترم هم براین امر تاکید بسیار دارند .

یاور مسرور از دغدغه های مالی کارکنان که به گفته مسئولان کشوری کمترین دریافتی را دربین دستگاههای اجرایی دارند سخن گفت و افزود:در سال جاری بنا به تصویب هیات وزیران برای افزایش فوق العاده ویژه کارکنان تا سقف قانونی درصد اقدام خواهیم کرد که این کار پس از افزایش ۱۴ درصد ی حقوق سالانه و تأمین اعتبار لحاظ خواهد شد.

وی توجه ویژه به برنامه ریزی مناسب تر در استفاده بیشترکارکنان از تعاونی مصرف را الزامی دانست و گفت :تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری به این موضوع به شکل اصولی تری پرداخته شود.

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان انجام قرعه کشی ماهیانه ،برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ،تفاهم نامه برای دریافت تسهیلات بانکی را نیز در راستای حمایت از امنیت مالی و روحی وبهبود معیشت کارکنان ارزیابی کرد .

وی افزود : پس از واگذاری امسال پیش بینی میشود اعتبارات برگشت درآمد بیشتری در حوزه اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان ها قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه