مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

باید سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را با رویکردی جهادی و انعطاف پذیر و فرصت ساز دنبال بکنیم

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه بهترین راه برون رفت از تحریمهای ظالمانه اتکا به اقتصاد درون کشور است، تاکید کرد: اقتصاد اگر متکی بر دانش درون، دورن زا و عدالت محور باشد یک اقتصاد موفق و پیشرو است.

باید سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را با رویکردی جهادی و انعطاف پذیر و فرصت ساز دنبال بکنیم

به گزارش خبرنگار ۸دی، جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نشست خبری بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره اثرگذاری رسانه در فضای امروز دنیا گفت: رسانه ها مهمترین ابزار تاثیر گذاری در امروز است و نقش بسیار مهمی در جهت دهی افکار را دارا هستند. امسال هم رهبر انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند امسال هم خواستیم که اولین نشست خبری سازمان رسانه را با همین موضوع آغاز کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در داخل کشور استعدادهای سرشاری در موضوعات اقتصادی و علم و منابع بسیار غنی و متنوعی داریم و زیر ساختهای مناسب موجود است به ویژه در استان گیلان که سرشاز از نعمت های الهی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه بهترین راه برون رفت از تحریمهای ظالمانه اتکا به اقتصاد درون کشور است، تاکید کرد: اقتصاد اگر متکی بر دانش درون، دورن زا و عدالت محور باشد یک اقتصاد موفق و پیشرو است. پس باید سعی بکنیم سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را با رویکردی جهادی و انعطاف پذیر و فرصت ساز دنبال بکنیم. و دراین راه رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند. با انعکاس چنین اخباری تمام رسانه ها و دستگاهها پای کار می آیند و فضای رقابتی بین سایر سازمانها و دستگاهها ایجاد می شود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه