مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

۱۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌‌‌های گیلان در دوره طرح ولایت استانی شرکت می‌کنند

مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان از شرکت ۱۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در دوره طرح ولایت استانی خبر داد.

۱۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌‌‌های گیلان در دوره طرح ولایت استانی شرکت می‌کنند

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو علیرضا بختیاری با بیان این که تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی و آموزش مبانی اندیشه اسلامی از اهداف این طرح است، گفت: ۱۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های گیلان امسال در دوره طرح ولایت استانی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی طرح ولایت گفت:  آزمون کتبی ورودی طرح ولایت روز گذشته به صورت همزمان در شش حوزه دانشگاه آزاد رشت، رودبار، انزلی، تالش و آستارا، لاهیجان و صومعه سرا برگزار شد.
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: بعد از قبولی دانشجویان شرکت کننده در آزمون کتبی طرح ولایت، از فردا ۲۶ اردیبهشت تا سوم خرداد ۹۵ مصاحبه به صورت حضوری در شش حوزه مذکور انجام می‌شود.

بختیاری گفت: یکی از مهمترین دوره هایی که در بسیج دانشجویی انجام می گیرد دوره های طرح ولایت است که با هدف تربیت نیروی انقلابی برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان این که طبق سالیان گذشته دوره طرح ولایت استانی به صورت مجزا برای دانشجویان خواهر و برادر در یکی از دانشگاه های استان گیلان برگزار می‌شود، گفت: دانشجویانی که در این آزمون از امتیاز بالا تری برخوردار شوند به طرح ولایت کشوری اعزام می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه