میدان باران رشت به نام شهید سعید مسافر مزین شد

میدان باران واقع در خیابان باهنر شهرستان رشت به نام شهید سعید مسافر از شهدای مدافع حرم گیلانی مزین شد.

میدان باران رشت به نام شهید سعید مسافر مزین شد

به گزارش ۸دی، میدان باران واقع در خیابان باهنر  شهرستان رشت به نام شهید سعید مسافر از  شهدای مدافع حرم گیلانی مزین شد.

در این مراسم که با حضور فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی رشت، محمد تقی عبدالهی شهردار منطقه پنج رشت، کیومرث دولتی رئیس بسیج هنرمندان گیلان و خانواده معظم شهید سعید مسافر برگزار شد، ابتدا فاطمه شیرزاد با بیان اینکه پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جوانان غیوری هستند که برای دفاع از کیان اسلامی ، مرزهای میهن و امنیت هم وطنان جان خود را طبق اخلاص گذاشتند.

9142

رئیس کمسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت تاکید کرد: شهدای مدافع حرم از زن و فرزند و جان خود گذشتند تا خاک وطن همیشه جاودان بماند و ما نیز به روح پاک همه شهدا درود می فرستیم و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم .
شیرزاد تاکید کرد: تلاش همه ما این است که بتوانیم در راه حفظ ارزشهای اسلامی گامهای موثری برداریم، کمیسیون فرهنگی اجتماعی  شورای اسلامی در سه سال گذشته قدم های خوبی در حوزه ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت برداشته است.
وی افزود: برای نام گذاری میدانها و سایر مکانها به نام دیگر شهدای حرم نیز کمیسیون فرهنگی شورا پیشنهاداتی که از سوی خانواده معظم شهدا برای طرح به کمیسیون می آید را بررسی و از آنها استقبال و انجام وظیفه می کند.
9140

کیومرث دولتی نیز در این مراسم با تشکر از همیاری همه کسانی که در نامگذاری این میدان به نام شهید تلاش داشتند گفت: پاسداشت ارزشها و حفظ و ترویج فرهنگ شهادت وظیفه همگان است.

رئیس بسیج هنرمندان گیلان ترویج  سبک زندگی شهدا در زندگی  شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود:از زحمات کمیسیون فرهنگی شورا، شهرداری رشت و ساکنان منطقه برای انتخاب نام شهید برای این میدان سپاسگزاری می کنم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه