دیدار دختر آیت الله با سردسته بهاییان

حمایت هاشمی از هم‌جنسگرایان/ فائزه این بار می‌خواست چه ساندویچی بخورد؟

بهاییان مدافعان سرسخت هم‌جنسگرایی هستند. فائزه هاشمی اما رفاقت عجیبی با آنها دارد. این گزارش به بررسی پشت پرده و انگیزه‌های حمایت هاشمی از بهاییان می‌پردازد.

حمایت هاشمی از هم‌جنسگرایان/ فائزه این بار می‌خواست چه ساندویچی بخورد؟

به گزارش ۸دی، فائزه هاشمی و اعضای ارشد بهاییت در ایران ملاقات کردند. تصاویر این دیدار که در منزل شخصی «فریبا کمال آبادی» صورت پذیرفت، به صورت گسترده ای دست به دست شد. کمال آبادی از رهبران ارشد گروهک صهیونیستی موسوم به «یاران ایران» است. از محتوا و دستور کار این نشست هنوز جزییات بیشتری درز نکرده است. پیشتر نیز هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فیگارو بهاییان و تروریست‌های مجاهدین خلق را به عنوان مردان و زنانی بزرگ توصیف کرده بود. اما ماجرا چیست؟ پشت پرده‌ی دیدار هاشمی و بهاییان چه می‌گذرد؟

رفاقت فائزه و بهاییان از کجا آب می‌خورد؟

«زندان تجربه بسیار خوبی بود. چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.» این تکه ای از همان مصاحبه‌ی معروف با فیگارو است. فائزه پیشتر هم در گفتگو با روزنامه‌ی توقیف شده‌ی «بهار» از خاطرات دوران زندان و رفاقت با تروریستهای مجاهدین خلق و بهایی‌ها گفته بود. یکی از رهبران ارشد گروهک بهاییان در خاطرات روزانه اش می‌نویسد: «امروز فائزه خانم اعلان‌ کرد که مایل ‌است ھمراه ما روزه بگیرد [ ۱۱ تا ۲۹ اسفند دوران روزه بهاییان است ]. با او افطار کردیم. محبت او فوق‌العاده است.» مهوش ش. در بخش دیگری از خاطراتش که در رسانه‌های وابسته به بهاییت منتشر شده، می‌نویسد: «امشب افطار مهمان فائزه خانم بودیم. همه را دعوت کرده بودند به فسنجان با پسته رفسنجان، سالاد الویه و سوپ عالی، بعد هم چند دقیقه‌ای صحبت‌ کرد. قرار است سی‌ام اسفند بعد از سال تحویل آزاد شود اما اعلان‌ کرده که مایل‌ است که سال تحویل را در زندان بگذراند.»

روز گذشته نیز دختر کوچک هاشمی به دیدار کمال آبادی رفت. فریبا کمال آبادی یکی از هفت عضو ارشد گروهک موسوم به یاران ایران است؛ گروهکی که مدعی است رهبری و سرپرستی جامعه‌ی بهاییت در ایران را بر عهده دارد. هر چند در واقع آنان تنها واسطه‌ای برای انتقال دساتیر و پیام‌های بیت العدل هستند.

دین یا گروهک؟/ بهاییت چه خوابی برای ایران دیده است؟

بهاییت دین نیست. یک تشکیلات منظم سری است که در سراسر دنیا پراکنده شده است. بهاییان خود را مقلد دساتیر تشکیلات رهبری بهاییت موسوم به «بیت العدل» می‌دانند. ساختمان بیت العدل در شهر حیفا در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی قرار دارد. دساتیری که عمدتاً چندان مذهبی نیستند؛ بلکه سیاسی هستند. بیت العدل حالا مدت‌ها است دستور پرهیز از «تقیه» را برای پیروانش در ایران صادر کرده است. این در حالی است که بهاییان در تمام سلطنت رژیم پهلوی، به پنهان‌کاری و پرهیز از جار و جنجال مأمور بودند. این روزها اما «مظلوم نمایی» در رأس برنامه‌های آنها است. بهاییان با «دین‌نمایی» و جار و جنجال، به دنبال داغ کردن و درست کردن کیس‌های مختلف حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

بهاییت ساخته‌ی انگلستان است. انگلیسی‌ها به دنبال تفرقه بودند، مثل همیشه؛ تا حکومت کنند. تفرقه در میان شیعیان. اینگونه بود که علی محمد باب را علم کردند. باب ادعای مهدویت کرد. تیرباران شد، به دستور میرزا محمد تقی خان امیرکبیر. دیگر سران و پیروان باب نیز توقیف شدند. میرزا حسینعلی نوری هم از آنان بود. وی نفی بلد شد. به عراق رفت. آنجا خود را بهاءالله نامید. حسینعلی می‌خواست برنامه‌ی انگلیسی‌ها را تکمیل کند. عملاً ادعای خدایی کرد! اما نمی‌توانست در ممالک اسلامی زیاد دوام بیاورد. برای همین هم به انگلستان پناه برد. انگلیسی‌ها هم آدرس اسراییل را نشانش دادند. بهاءالله به حیفا رفت.

عباس افندی فرزند ارشد حسینعلی بود. بعد از پدر خود را عبدالبهاء نامید. گفته می‌شود به وصیت پدر رهبری بهاییان را بر عهده گرفت. در روزگار وی بود که دولت مجعول اسراییل شکل گرفت. وی در این باره می‌گفت: «ای دوستان خدا و فرزندان ملائکه های خدا، همانا آسمان جدید و زمین مقدس مهیا شده برای حکومت مقتدر صهیونیزم! و بهاء الله در این سرزمین بشارت های الهی را دید و خداوند به وعده اش عمل کرده است!» بعدها شوقی افندی که بهاییان وی را ولی امرالله می‌خوانند، هم توصیفات بلیغه‌ای در ستایش صهیونیست‌ها داشت.

بهاییت همزاد صهیونیسم است. آنها به دنبال جار و جنجال سازی و داغ کردن کیس‌های حقوق بشری در ایران هستند.

پشت‌پرده روابط هاشمی و بهاییت چیست؟

تحریم‌های بیشتر؛ این احتمالاً پشت پرده‌ی رفاقت نزدیک فائزه و بهاییان است. کمتر کسی است که از اهداف این روزهای غربی‌ها برای احیای تحریم‌های ضدایرانی بی خبر باشد. آنان به دنبال تشدید تحریم‌ها هستند. این بار اما به بهانه‌های مسخره ای همچون «حمایت از تروریسم» و یا «حقوق بشر». بخش اعظمی از پرونده سازی و یا شلوغ‌کاری در زمینه‌ی حقوق بشر هم به بهاییان محول شده است. حالا دیدار فائزه با یکی از رهبران این گروهک می‌تواند دوباره داستان آنان را برجسته سازد. پیش بینی آنکه در گزارش آینده‌ی احمد شهید دوباره این موضوع از ضریب بالاتری برخوردار شود، ابداً سخت نیست. موضوع ملاقات دختر کوچکتر هاشمی رفسنجانی با اعضای مرکزی گروهک بهاییت، حتماً در این مهم اثرگذار است. احمد شهید و اربابانش به دنبال تشدید تحریم‌ها هستند. مسیری که جز با پرونده سازی و پروپوگاندا در زمینه‌ی حقوق بشر ممکن نیست.

سابقه هاشمی‌ها در تلاش برای اعمال تحریم‌های ضد ایرانی

مهدی دیگر فرزند دلبند آیت الله اصلاح‌طلبان، پیشتر برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مردم تلاش کرده بود. بر اساس اسنادی که سال‌ها قبل و در جریان محکمات مهدی هاشمی فاش شد، وی نقش به‌سزایی در مجاب کردن سازمان‌های اطلاعاتی غرب برای اعمال تحریم‌های ظالمانه داشته است. فایل صوتی مکالمه‌ی تلفنی وی و نیک آهنگ کوثر (روزنامه‌نگار فراری) همان زمان افشا شد. بعدها نیک آهنگ کوثر از درخواست مکرر هاشمی برای اعمال تحریم‌های بیشتر ضد ایرانی ابراز تعجب کرد. وی گفته بود: «من و مهدی هاشمی بارها با هم در تماس بوده ایم. در یکی از موارد که به من زنگ زد و وقتی فهمید من در حال رفتن به واشنگتن هستم از من خواست تا راجع به بحث تحریم اقتصادی ایران کسانی را در امریکا ببینم. می‌خواست بداند واشنگتن چه کسانی هستند که بشود با ارتباط و تشویقشان  تحریم‌های سنگین‌تری را علیه مردم ایران تحمیل کرد. این برای من مساله عجیبی بود که مهدی هاشمی پدر و خانواده اش در ایران باشد و بخواهد این بحث تحریم را از طریق امریکایی‌ها پیگیری کند. البته او با آدم‌های مختلفی نیز در این زمینه صحبت کرده بود.»

گذشته از انگیزه‌های سیاسی اما، نمی‌توان از انحرافات روشن فکری فائزه غافل شد. همان‌طور که هم‌بندانش گفتند، وی در زندان مطابق کیش خودخوانده‌ی بهاییت رفتار می‌کرد. بهاییان مدافعان جدی هم‌حنسگرایی در ایران هستند. جای تعجب هم نیست. همان طور که پیشتر گفته شد، مأموریت اصلی آنان داغ کردن کیس‌های حقوق بشری در ایران و البته پرونده سازی برای احمد شهید است. فریبا کمال آبادی هم خود در مجمعی سال ۹۰ در شیراز تمام قد از هم‌جنسگرایی دفاع کرده است. با این همه فائزه دختر کوچک هاشمی رفسنجانی به منزل وی رفت. او تا امروز موضع روشنی در قبال مواضع همجنسگرایانه‌ی بهاییان نداشته است. اکبر هاشمی رفسنجانی هم تا کنون در این باره موضع‌گیری خاصی نداشته است. با این همه مسلماً انگیزه‌های سیاسی اصل ماجرا است. هاشمی‌ها احتمالاً این بار به دنبال احیای تحریم‌ها به بهانه‌ی حقوق بشر هستند. همان بلایی که سال‌ها پیش و به بهانه‌ی تکنولوژی صلح آمیز هسته ای انجام دادند. سکوت توأم با رضایت هاشمی رفسنجانی در قبال عملکرد فرزندانش ابهامات فراوانی را پدید آورده است. دست‌کم تا امروز آیت الله اصلاح‌طلبان از اعمال و رفتار فرزندانش اعلام برائت نکرده است. مهدی محمدی تحلیلگر ارشد مسایل سیاسی در این باره نوشت:

«دیدار فرزند هاشمی رفسنجانی با رهبران فرقه ضاله بهاییت؛ آن وقت ابوی محترم اینجا و آنجا دنبال آدرس “انحراف از اسلام و انقلاب” می گردد.»

به نظر می‌رسد تلاش هاشمی‌ها برای اعمال تحریم‌های بیشتر ادامه دارد. در حالی که دولت روحانی تمام تلاشش را برای رفع تحریم‌های ظالمانه‌ی هسته ای به کار بسته است. تحریم‌هایی که به استناد ده‌ها مدرک و البته اعترافات نیک آهنگ کوثر، آشی بود که هاشمی برای مردم پخت. حالا اما تحریم‌های قبلی مرتفع نشده، دختر کوچک آیت الله به دنبال پرونده‌سازی در زمینه‌ی حقوق بشر است. معلوم نیست این تلاش‌ها قرین موفقیت شود. اما می‌تواند در صورت سهل انگاری منجر به صدور یک قطعنامه‌ی حقوق بشری علیه مردم ایران شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه