شهردار رشت:

استقلال امروز کشور مدیون رشادت های پاسداران، ایثارگران و جانبازان است

ثابت قدم با بیان اینکه باید اصالت پاسداری را مورد تاکید قرار داد گفت: استقلال و هویت امروز کشور مدیون رشادت های پاسداران و ایثارگران و جانبازان است.

استقلال امروز کشور مدیون رشادت های پاسداران، ایثارگران و جانبازان است

به گزارش ۸دی، مراسم تجلیل از جانبازان شهر رشت با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت و مشارکت بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در مراسم تجلیل از جانبازان این شهر با تبریک روز جانباز اظهار کرد: پاسداری رکن اصلی جانبازی و ایثارگری است.

وی با بیان اینکه باید اصالت پاسداری را مورد تاکید قرار داد، تصریح کرد: استقلال و هویت امروز کشور مدیون رشادت های پاسداران و ایثارگران و جانبازان است.

شهردار رشت با اشاره به وجود ۱ میلیون نفر جانباز در کشور خاطرنشان کرد: با احتساب خانواده های جانبازان ۵ درصد جامعه هزینه شده اند تا ۹۵ درصد دیگر را نجات دهند که این نسبت در ادبیات دفاع و جنگ رقم بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی که دفاع مقدس نامیده می شود مبتنی بر معنویت بود، اظهار کرد: این معنویت در ذات ایثارگران و جانبازان شکل گرفته است و باعث شده تا جانبازان مهمترین تصمیم را در راه جهاد بگیرند.

شهردار رشت ادامه داد: اگر فرهنگ مقاومت می خواهد شکل بگیرد، حتما باید درونزا و مبتنی بر اعتقادات و سرمایه های داخلی باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه