امام جمعه سیاهکل:

از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سیاهکل حمایت می کنم/ فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ است

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اعلام خبر ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی درسیاهکل، گفت: من از این قرارگاه که قرار است به مسئولین راهکار بدهد حمایت می کنم.

از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سیاهکل حمایت می کنم/ فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ است

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در شب نیمه شعبان احیای این شب در مسجد جامع سیاهکل برگزار خواهد شد و از همینجا از همه مردم سیاهکل دعوت می کنم تا در آن شرکت کنند.

شکسته دل (۲)

وی با اعلام خبر ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی درسیاهکل، گفت: من از این قرارگاه که قرار است به مسئولین راهکار بدهد حمایت می کنم و از همه مسئولین می خواهم در جهت تحقق اهداف آن تلاش مضاعف کنند.

نماز جمعه در سیاهکل (۱)

امام جمعه سیاهکل با اشاره به دسیسه های علنی و غیر علنی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان داعش را به وجود آورده اند و به صورت علنی اعلام می کنند که داعش می تواند دشمن خوبی برای ایران باشد.

نماز جمعه در سیاهکل (۲)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه صهیونیست ها در رابطه با مقاومت سه نظر دارند، بیان کرد: آنها می گویند یا بشار اسد بماند، یا برود و یا همین حالت فعلی باشد.

نماز جمعه در سیاهکل (۳)

وی افزود: اگر بشار اسد بماند صهیونیست ها شکست خورده اند، اگر برود و معارضین بیایند بازهم برای اسرائیل خطر است، پس بهترین حالت برای اسرائیل ماندن حالت فعلی است که در آن تمامی خوبی ها در یک طرف و تمامی پلیدی ها در جبهه مقابل در حال نبرد هستند.

نماز جمعه در سیاهکل (۴)

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه اسرئیل باید نابود شود تا جهان آرام بگیرد، گفت: روز یکشنبه روز نکبت نام گرفته روزی که غده سرطانی اسرائیل فلسطینی ها را از سرزمین مادری خود بیرون راندند. باید دعا کنیم یوم النکبت به پایان برسد و یوم الفتح برسد.

نماز جمعه در سیاهکل (۵)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ابراز کرد: از همه جوانان سیاهکلی دعوت می کنم تا همیشه در نماز جمعه و مراسم مذهبی شرکت کنند.

نماز جمعه در سیاهکل (۶)

وی با بیان اینکه دشمنان به وسیله ماهواره و فضای مجازی به دنبال از بین بردن دین جوانان ما است، گفت: جوانان باید به جای وارد شدن در فضای مجازی، در فضای حقیقی وارد بشوند.

نماز جمعه در سیاهکل (۷)

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه ازدواج باید رونق بگیرد، خاطرنشان کرد: فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ است. برای اینکه کارآمدی داشته باشیم می بایست جامعه ما جوان باشد.

نماز جمعه در سیاهکل (۸)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن گرامیداشت سالگرد آیت الله بهجت، گفت: ایشان مردی بزرگوار بودند و افتخاری برای جهان تشیع و به ویژه مردم گیلان محسوب می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه