امام جمعه تالش:

مسئولان استانی برای رفع بیکاری در تالش هیچ کاری انجام نمی دهند

انصاری گفت : مسئولین استانی چه کار می کنند برای جوانان ، در شهرهای دیگر شاهد پیشرفت هستیم اما در تالش در کارخانه های چوکا و صنایع چوپ اسالم کاری انجام نشده تا مقداری از بیکاری جوانان کم شود .

مسئولان استانی برای رفع بیکاری در تالش هیچ کاری انجام نمی دهند

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر ، حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش در خطبه دوم نماز جمعه امروز تالش با اشاره به رهنمود های رهبری در مورد زبان انگلسی اظهار داشت : ترویج زبان انگلیسی به این شکل مناسب نیست ، گرچه زبان انگلیسی فوایدی دارد امام این نوع نحوه روی آوردن به انگلیسی و یادگیری درست نیست . آیا در دوران کودکی این یک نیاز است ؟ یا دانستن زبان این انگلیسی یک کلاس تلقی می شود .کسانی که دم از زبان فارسی می زنند چرا بعداز تذکر رهبری حرفی نزدند، مگر زبان خارجه فقط زبان انگلیسی است .

وی در ادامه گفت : مسئله دیگر اشغال دوباره منطقه خان طومان در سوریه است که تعدادی از رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا مازندران به شهادت رسیدند که تکفیری ها از مسئله آتش بس سو استفاده کرده و این منطقه را اشغال کردند.

انصاری با اشاره به ۱۱ شعبان روز میلاد علی اکبر (ع) و روز جوان گفت : موفقیت کشور در عرصه های مختلف با حضور جوانان ما صورت می گیرد، لذا دشمنان با ترفندهای مختلف از جمله مواد مخدر ، فیلم های ماهواره ها و.. برای از میدان خارج کردن جوانان و به انحراف کشاندن آنان تلاش می کنند که مسئولین باید به داد جوانان برسند.

امام جمعه تالش اضافه کرد : وقتی جوانی می بیند مسئولی ۷۰ الی ۸۰ میلیون درآمد ماهانه اش است ولی جوان شغلی یا درآمدی ندارد برایش پذیریش این مسئله سخت است . مسئولین استانی چه کار می کنند برای جوانان ، در تالش هیچ کاری نکردند در شهرهای دیگر شاهد پیشرفت هستیم اما در تالش در کارخانه های چوکا و صنایع چوپ اسالم کاری انجام نشده مقداری از بیکاری جوانان کم شود .مسئولین باید به شهرها بیایند و از نزدیک شاهد باشند و مشکل را حل کنند .

حجت الاسلام انصاری با اشاره به روز جمعیت مسئله کاهش جمعیت را مورد تذکر رهبری دانست و خواستار جوابگو بودن مسئولین درباره این دغدغه رهبری شد.

خطیب نماز جمعه تالش در پایان خطبه خود با اشاره به سالروز ارتحال آیه الله بهجت گفت : ایشان  از نظر ویژگی های علمی و اخلاقی و عرفانی ناشناخته است ، ایشان کلاس اخلاق نداشت بلکه عملا درس اخلاق می داد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه