حجت‌الاسلام طائب در سیاهکل:

آمریکایی‌ها توانایی دفاع از خودشان را ندارند/ اسرائیل به چنگ آمده و در حال خفه شدن است/سربازان آمریکایی در اسارت مانند بچه ها می گریستند

فرمانده قرارگاه عمار در مسجد جامع سیاهکل گفت: اگر در این برهه از زمان غفلت کنیم حرام است؛ نباید از اراده ما کم بشود، اسرائیل به چنگ آمده و در حال خفه شدن است.

آمریکایی‌ها توانایی دفاع از خودشان را ندارند/ اسرائیل به چنگ آمده و در حال خفه شدن است/سربازان آمریکایی در اسارت مانند بچه ها می گریستند

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام مهدی طائب در سالگرد عروج شهادت گونه جانباز و پاسدار سرافراز اسلام حسن عبدالله پور و یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان در مسجد جامع سیاهکل، با اشاره به زندگی روزمره انسان در دنیا گفت: نباید به دنیا دلبستگی داشته باشیم و از آخرت غفلت کنیم، زیرا هرکاری که در دنیا انجام بدهیم در آخرت حساب می شود.

وی با بیان اینکه ما در این دنیا تعهد داریم، گفت: نباید از امام زمان(عج) غافل باشیم.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به گذشت سالها از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در باغ شهادت بسته شدنی نیست و ما برای رسیدن به اهداف انقلاب خودمان همواره در حال مبارزه هستیم.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل، اروپا و تمام کافران پس از پیروزی انقلاب حتی یک لیوان آب خوردن از گلویشان پایین نرفت، افزود: دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را خاموش کنند به صدام کمک کردند تا به ایران حمله کند.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، گفت: امام برای یاری رساندن به امام زمان(ع) مردم را به صحنه کشاند و مردم نیز به دعوت امام لبیک گفتند.

فرمانده قرارگاه عمار بیان کرد: اخیراً بعضی ها در رابطه با شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» ایراد وارد کرده اند، آنها معنای این شعار را درک نکرده اند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: این شعار مربوط به امام زمان(عج) است و ربطی به امام و جانشین آن ندارد.

وی با اشاره به بد عهدی های مردم کوفه در زمان امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) گفت: کوفه ای ها قبل از اینکه عبیدالله بن زیاد را از کوفه بیرون کنند به امام حسین(ع) نامه نوشتند و از ایشان دعوت کردند تا به کوفه بیاید. پس از آن زمانیکه عبیدالله آنها را تهدید کرد، از ترس جان خود امام را یاری نکردند.

فرمانده قرارگاه عمار ابراز کرد: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» بدان معنا است که ما بدعهد نیستیم و پای امام زمانمان می مانیم.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه امام زمان(عج) می خواهد در مکه ظهور کند، تصریح کرد: باید از تاریخ درس گرفت. آیا می توان قبل از نابودی آل سعود که حاجیان را به راحتی می کشد و در یمن جنایت ها می کند امام زمان را دعوت کرد.

وی با اشاره به صحبت هایی که پیرامون لغو اعزام زائران برای مراسم حج به عربستان می شود، با یادآوری سخنی از امام که فرمودند حق گرفتنی است، گفت: اگر حج حق ما است باید برویم و آن را بگیریم.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه وهابیت ساخته صهیونیست ها است، خاطرنشان کرد: امام فرمود ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان هستیم و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود تا خانه خدا آزاد شود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به صحبت های عادل الجبیر در روزهای گذشته اظهار داشت: وزیر امور خارجه عربستان خود را لو داد، او می گوید اگر می خواهیم دست ایران به اسرائیل نرسد، تنها گزینه داعش ما است. عادل الجبیر با این صحبت خود به صورت آشکارا حمایت خود از داعش و اسرائیل را علنی کرده است.

وی تصریح کرد: به جای اینکه اسرائیل توسط صدام به ایران حمله کند، هم اکنون مدافعان حرم ما در سوریه و عراق در حال مبارزه و نابودی سربازان صهیونیست هستند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه در طول تاریخ این سومین دفعه ای است که مسلمانان به مرزهای فلسطین اشغالی نزدیک می شوند، گفت: دشمن قصد دارد ما را از رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی برگرداند تا رژیم صهیونیستی در آرامش باشد.

حجت الاسلام طائب افزود: اگر در این برهه از زمان غفلت کنیم حرام است. نباید از اراده ما کم بشود، اسرائیل به چنگ آمده و در حال خفه شدن است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها حتی نمی توانند از خودشان دفاع کنند، تصریح کرد: اینهایی که در خلیج فارس به دست نیروهای ما دستگیر شدند تکاورهای آمریکایی بودند، یعنی قوی ترین سربازان آمریکا بودند، آنها در اسارت مانند بچه ها می گریستند، اینها نمی توانند خودشان و اسرائیل را حفظ کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه