فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین

فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر رودبار آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد خودروها بدون محدودیت ترافیکی جریان دارد.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اختلال و مشکل در محور آزادراه‌ رشت‌ ـ‌ قزوین حدفاصل رودبار‌ ـ‌ رستم‌آباد که از مدت‌ها پیش به دلیل رانش زمین مسدود شده است، محدودیت ترافیکی در این مسیر از فردا اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: فردا ۲۴ اردیبهشت ماه جاری تردد انواع کامیون و تریلی در محور رشت‌ ـ قزوین ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه از حرکت خودروهای باربری سنگین در محور مذکور جلوگیری می شود، تصریح کرد: خودروهای ویژه حمل و نقل مواد غذایی و سوختی که خالی هستند، نیز مشمول محدودیت می‌شوند.

رستگار با اشاره به اینکه به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، تردد انواع خودروهای سنگین در محور مذکور ممنوع است، خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی تا زمان راه‌اندازی دوباره مسیر آزادراه رشت‌ ـ‌ رودبار در ایام تعطیل اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت ساعت محدودیت ترافیکی در محور آزادراه رشت‌ـ‌قزوین حدفاصل رودبار، یادآور شد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه برای حمل و نقل ناوگان باربری اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا هنگام تردد در جاده‌های این استان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت‌های نابه‌جا و انحراف به چپ پرهیز کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه