دریادار علی فدوی در انزلی؛

زانو زدن ابرقدرتها در مقابل جمهوری اسلامی ایران از برکات خون شهداست

فرمانده کل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا با سالهای قبل قابل مقایسه نیست و این قدرت هرسال بیشتر از سالهای قبل می شود.

زانو زدن ابرقدرتها در مقابل جمهوری اسلامی ایران از برکات خون شهداست

به گزارش ۸دی، به نقل از افق انزلی دریادار علی فدوی فرمانده کل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سوم شهید مدافع حرم جواد دوربین گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا با سالهای قبل قابل مقایسه نیست و این قدرت هرسال بیشتر از سالهای قبل می شود.

وی افزود: عنایت خداوند متعال به جمهوری اسلامی باعث شده تا وزیر دفاع آمریکا که مدعی ابر قدرتی در دنیاست به دنبال ایجاد یک پیمان منطقه ای برای تشکیل یک نیروی بازدارنده علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

دریادار علی فدوی در ادامه اظهار داشت:چه رویکردی است که باعث می شود ابرقدرتها در مقابل ایران اسلامی زانو بزنند؟ این رویکرد همان نگاه حق و باطل است ،ماهیت جنگ ما استکبار نیز همین جریان حق و باطل است ، اگر اینگونه به مسایل بنگریم به نتیجه می رسیم.

وی با اشاره به اینکه در طول ۳۷ سال گذشته از انقلاب جناح باطل از هیچ تلاشی برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرد ، اظهار داشت: به عنایت خداوند متعال تمامی نقشه های آنان نتیجه عکس داده و جبهه حق هر روز قوی تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدا در همه زمینه ها یاور جبهه حق می باشد ،افزود: هیچ نیروی یارای مقابله با نیروی حق را ندارد ،نه تنها آمریکا بلکه اگر تمام نیرو های باطل از اول خلقت تا کنون را با هم جمع کنند باهم در مقابل قدرت حق زانو خواهند زد.

فرمانده کل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه می افزاید: شما در سال ۹۴ دیدید که آمریکایی ها که توان نظامی آنها دریا محور و بر پایه دریاست چگونه در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران به زانو  در آمدند و سربازان نیروی دریایی آنها توسط نیروی های انقلاب دستگیر شدند که همه اینها از اثرات خون شهیدان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حواسمان به مسیر انقلاب و راه شهدا باشد افزود: باید در راه انقلاب از خود مواظبت کنیم ، مسیر و مدار انقلاب کاملا مشخص است و در این مسیر هیچگاه ظالم و مظلوم و حق و باطل در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند ، بنابر این باید خیلی مواظب بود و دقت کرد چرا که دشمنان همه راه های ممکن را جست و می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه