رئيس كل دادگستری گیلان:

نهادهای دولتی به جای هم‌پوشانی و همکاری در تعارض با هم هستند/ فرهنگ وارداتی جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است

سیاوش پور گفت: گاهی دستگاه ها و نهادهای دولتی به جای هم پوشانی و همکاری در تعارض با هم هستند، باید با اجتناب از حرکت یک بعدی ، در فکر ارائه راه حلهای مناسبی برای معضلات اجتماعی باشیم.

نهادهای دولتی به جای هم‌پوشانی و همکاری در تعارض با هم هستند/ فرهنگ وارداتی جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است

به گزارش ۸دی، جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان  با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان اجمد سیاوش پور  برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان فرارسیدن میلاد امام حسین علیه السلام و حضرت عباس و امام زین العابدین علیهما السلام  را تبریک و تهنیت گفت.

رئیس شورای قضایی استان  با خوش آمد به روسا و مدیران ادارات و نهادهای ذیربط از معاونت  پیشگیری از وقوع جرم  به جهت رصد اتفاقات و جرائم استان قدردانی نمود.

وی  استان گیلان را حائز امنیت مطلوبی  ذکر کرد  و تصریح نمود: جرائم خشن مانند قتل عمد، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و …  به ندرت مشاهده می شود.

این مقام ارشد قضایی گردش پرونده های قضایی در کشور را ۱۵ میلیون پرونده اعلام نمود و گفت: این حجم بالای  ورودی پرونده به دستگاه قضایی در شان مردم ایران نمی باشد و باید راهکاری در جهت کاهش آن اندیشیده شود.

احمدسیاوش پور  با اشاره به نقش شهرداری ها   در دنیا  تصریح کرد: شهرداری در  تمام کشورها  بخش مهمی  از مسائل فرهنگی و اجتماعی و رفتاری  جامعه را  بر عهده دارد.

وی با اظهار تاسف از اینکه گاهی دستگاه ها و نهادهای دولتی به جای هم پوشانی  و همکاری در تعارض با هم هستند  اظهارداشت: باید با اجتناب از حرکت یک بعدی ، در فکر ارائه راه حلهای مناسبی برای معضلات اجتماعی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه امروزه فرهنگ وارداتی  جوانان ما را مورد تهاجم قرارداده است خاطر نشان کرد: باید با استفاده از متخصصین زبده  در جهت ایمن سازی  جامعه گام برداریم.

رئیس شورای قضایی استان   افزایش طلاق را از دغدغه ها ی مسئولین  عنوان کرد و گفت: هزینه هایی که این آسیب های اجتماعی به جامعه وارد می کنند  قابل وصف نمی باشد.

در ابتدای این نشست دکتر آقایی  معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گزارشی  آماری از  فراوانی جرائم در استان ارائه نمود.

وی همچنین  از تخریب ۸۰۲ هکتار اراضی و  برگشت آن به منابع طبیعی خبر داد و افزود: ثبت اسناد و املاک نیز ۷۵۰ هکتار  را که متخلفین اقدام به تصرف غیرقانونی کرده بودند ابطال سند کرد.

آقایی  با اعلام اینکه معاونت پیشگیری از جرم استان گیلان رتبه دوم معاونت های پیشگیری استان را  کسب نموده است از زحمات دست اندرکاران این معاونت و همکاری  مدیران دستگاهای متولی در استان قدردانی نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه