استاندار گیلان:

کار ما مسئولین در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان بی ارزش است

محمد علی نجفی گفت: شهدا و جانبازان با ایثارگری و رشادت اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم .

کار  ما مسئولین در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان بی ارزش است

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز به مناسب فرا رسیدن روز جانباز در دیدار با جانبازان , فرزندان شهدا و آزادگان شاغل در ستاد استانداری با اشاره به رشادت  و ایثارگری رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت : گذشت ، فداکاری و ایثارگری رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس آن قدر با عظمت است که زبان از بیان آن قاصر است .

محمد علی نجفی در این نشسست مسئولین را خادم این مردم دانست و افزود : کار  ما مسئولین در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان بی ارزش است .

استاندار گیلان با بیان اینکه ادامه راه شهدا عنایت خداوند متعال را می طلبد افزود : شهدا و جانبازان با ایثارگری و رشادت اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم .

وی با یادآوری برگزاری موفق و افتخار آمیزکنگره ۸ هزار شهید استان گیلان تصریح کرد : برگزاری این کنگره توفیقی برای استان بود که به گواه سردار سلیمانی بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره با عشق و علاقه و با دست خالی اما خالصانه آغاز شد افزود : خداوند نیت خالص را دوست دارد و در هر کاری که خالصانه انجام شود مطمئناً خداوند متعال کمک خواهد کرد .

نجفی ایثارگران  را سرمایه های انقلاب دانست و افزود : در بخش مدیریتی هر زمان که از وجود ایثارگران بهره گرفتیم نبوغی را در آن بخش شاهد بودیم .

استاندار گیلان بر لزوم فراهم کردن فرصت لازم برای رشد این عزیزان تاکید کرد و افزود : خانواده های شهدا , ایثارگران و جانبازان امین نظام هستند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه