حکمی که مجری تلویزیون از دولت روحانی گرفت

چندی پیش خبری توسط خبرگزاری مهر منتشر شد که از انتصاب یک مادر و پسر در دو عنوان متفاوت در یک وزارت خانه حکایت داشت. این پسر خانواده کسی نیست جز مجری دیشب برنامه گزارش صد روزه دکتر روحانی!

حکمی که مجری تلویزیون از دولت روحانی گرفت

به گزارش ۸دی نیوز چندی پیش خبری توسط خبرگزاری مهر منتشر شد که از انتصاب یک مادر و پسر در دو عنوان متفاوت در یک وزارت خانه حکایت داشت.

 این پسر خانواده کسی نیست جز مجری دیشب برنامه گزارش صد روزه دکتر روحانی!

«محمود احمدی افزادی» که در سال ۸۶ هم سابقه مدیریت دانشکده خبر را داشت، ۲۳ مهرماه با حکم «محمد خدادی» مدیر عامل ایرنا، به دانشکده خبر رفت تا کلید اتاق ریاست این دانشکده را تحویل بگیرد.
وی دیشب مجری مصاحبه با رئیس جمهور بود که به مراتب از حیدری در مقابل رئیس جمهور منفعل تر عمل کرد.

nf00286607-2

احمدی افزادی پیش از این مدیرکل اخبار شبکه جام جم، مدیرکل ارتباطات مرکز پژوهشهای صداوسیما ، عضو هیئت علمی دانشکده صداوسیما بوده است. ضمن این که به عنوان «مشاور» در کنار اکبر ترکان هم حضور دارد. احمدی غیر از این ها سابقه اجرای برنامه تلویزیونی «نگاه یک» را هم دارد و برنامه زنده «شب آفتابی» در شبکه تهران هم از جمله فعالیت های فعلی او به عنوان تهیه کننده و مجری در تلویزیون است.

 nf00286607-1

اما مادر وی «عفت شریعتی» که سابقه نمایندگی مردم مشهد در مجلس شوری اسلامی و سخنگویی و نائب رئیسی در کمیسونهای فرهنگی و اجتماعی مجلس را دارد، روز ۲۳ مهرماه با حکم علی جنتی، به عنوان مشاور وزیر ارشاد در اموربانوان ابقا شد. شریعتی ۶۱ ساله که مشاور اموربانوان وزیرارشاد دولت دهم هم بود، سه شنبه گذشته با حکم وزیر جدید ارشاد، در سمت خود ابقا شد. شریعتی، مدرک کارشناسی در رشته تاریخ و تمدن ملل، کارشناسی ارشد عرفان اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت دارد و تدریس دانشگاهی و تحصیلات حوزوی هم در کارنامه او به چشم می خورد. / افکار نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه