نماینده مردم آستانه در مجلس:

حجم بالایی از کارخانجات گیلان تعطیل است/ پسابرجام باید صحنه رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری باشد

نماینده مردم آستانه در مجلس با تاکید براینکه بیکاری درکشور به یک معضل بزرگ تبدیل شده است، گفت: متاسفانه حجم بالایی از کارخانجات استان گیلان تعطیل و شماری از آن ها نیز در آستانه تعطیلی قرار دارند.

حجم بالایی از کارخانجات گیلان تعطیل است/ پسابرجام باید صحنه رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری باشد

به گزارش ۸دی، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه با بیان اینکه بیکاری درکشور به یک معضل بزرگ تبدیل شده است، اظهار کرد: استان گیلان هم با وجود تلاش مسئولان  در سر لیست این فهرست قرار دارد.

وی با تاکید براینکه استان گیلان درصد بالایی از کارخانجات صنعتی را در برگرفته است، تصریح کرد: متاسفانه حجم بالایی از کارخانجات استان گیلان تعطیل و شماری از انها نیز در آستانه تعطیلی قرار دارند.

نماینده مردم آستانه در مجلس  با اشاره به اینکه استان گیلان در حوزه صنعت در بحث زیر ساختی و رو بنایی از استان های فقیر کشور به شمار می رود، اضافه کرد: زیرا درصد بالایی از صنایع گیلان تعطیل است.

قربانی با بیان این نکته که پسابرجام باید صحنه رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری باشد، ابراز کرد: بیکاری گریبان جامعه را گرفته و دولت هم باید در این زمینه اقدام لازم را بعمل بیاورد.

وی در خاتمه اظهار کرد: دولت باید سند اشتغال محکمی را در شورای عالی اشتغال که با ریاست رییس جمهور تشکیل می شود تدوین و به مرحله اجرا بگذارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه