عضو شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد؛

ارجاع پرونده پیاده‌ راه‌سازی رشت به بازرسی گیلان/امتناع شهردار از ارائه گزارش هزینه‌کرد پروژه

در جلسه این هفته شورای شهر، اعضا موافقت کردند تا پرونده پیاده راه‌سازی رشت برای بررسی و رفع شبهات به سازمان بازرسی گیلان ارسال شود.

ارجاع پرونده پیاده‌ راه‌سازی رشت به بازرسی گیلان/امتناع شهردار از ارائه گزارش هزینه‌کرد پروژه

به گزارش ۸دی، مجید رجبی دیشب در جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: هزینه اجرای پروژه پیاده‌ راه‌سازی پس از انجام کارشناسی‌ لازم ۴ میلیارد تومان برآورد شده بود.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای پروژه مذکور هزینه شده است، افزود: اما هنوز پروژه تکمیل نشده و نواقص بسیاری در اجرای آن وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مردم برای عبور از خیابان هیچ‌گونه سایبان مناسب ندارند، خاطرنشان کرد: در طرحی که از سوی شهرداری رشت برای اینکار ارائه شد قرار بود درختچه‌هایی در وسط پیاده راه کاشته و نماهایی ایجاد شود.

وی با انتقاد از اعضای شورا گفت: اعضای شورای شهر رشت‌ مدعی هستند که روی تمام موضوعات نظارت دارند اما آیا روی اجرای پیاده راه‌سازی هم نظارت شده است.

رجبی گفت: اکنون به دلیل کیفیت نامناسب مصالح به‌کار رفته در پیاده‌راه سازی بسیاری از کف‌پوش‌ها خراب شده است.

وی با بیان اینکه در آب‌نمایی که در پیاده راه تعبیه شده اسم پسر پیمانکار پروژه در حال نمایش دادن است، خاطرنشان کرد: بارها بابت این موضوع و هزینه‌کردهای پروژه از شهردار رشت تقاضای گزارش عملکرد کرده‌ایم اما تاکنون شهردار از این کار امتناع کرده است.

عضو شورای شهر رشت نواقص پروژه پیاده راه‌سازی را زیاد دانست و یادآور شد: در جلسه هفته گذشته شورا مطالبی درباره عملکرد شهردار رشت مطرح کردیم که برخی از رسانه‌ها نسبت به سخنانم انتقاد کردند.

گفتنی است در جلسه مذکور اعضای شورا موافقت کردند تا پرونده پیاده راه‌سازی رشت برای بررسی و رفع شبهات به سازمان بازرسی گیلان ارسال شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه