“پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی”

با دشمن متجاوز بعثی چنان ضربه ای به آنان وارد کردند که تا پایان جنگ حرکت چندان مهمی از آنان مشاهده نشد .

“پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی”

به گزارش ۸دی نیوز، همه ساله حماسه باشکوه دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی در هفتم آذر ماه ۱۳۵۹ توسط ملت بزرگ ایران گرامی داشته می شود تا همگان به یاد آورند اقتدار مثال زدنی امروز این نیروی راهبردی ، در رشادت های دوران دفاع مقدس ریشه دارد.

در این روز تاریخی دریادلان گوش به فرمان ولایت ، در مصاف با دشمن متجاوز بعثی چنان ضربه ای به آنان وارد کردند که تا پایان جنگ حرکت چندان مهمی از آنان مشاهده نشد .

امروزه با هدایت های مدبرانه‏ ی رهبر معظم انقلاب، نیروی دریایی کشورمان با حضور مقتدرانه متناسب با تراز ملت و آرمان های نظام اسلامی در آبهای آزاد جهان پیام ‏آور صلح و دوستی ، ضامن امنیت پایدار منطقه و مایه ی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانبان با گرامیداشت ایام محرم ، یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی دریایی بویژه حماسه سازان هفتم آذر را که الگوی رشادت ها و جانفشانی هایشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است گرامی داشته و توفیقات روزافزون این نیروی راهبردی را ظل توجهات خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنافداه) و تحت هدایت های داهیانه ی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از درگاه الهی مسئلت می نماییم.

 

زین العابدین قربانی                                                               محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه در استان و                                                      استاندار گیلان
امام جمعه رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه