تلفظ درست دی کاپریو مهناز افشار را بدردسر انداخت/ مسئولین تدبیری کنند! +عکس

مهناز افشار در یک پست توئیتری نسبت به نظر دی کاپریو در مورد دریاچه ارومیه واکنش نشان داد اما ادای نام وی بطرزی خاص برای وی دردسر ساز شد.

تلفظ درست دی کاپریو مهناز افشار را بدردسر انداخت/ مسئولین تدبیری کنند! +عکس

به گزارش ۸دی، مهناز افشار در یک پست توئیتری نسبت به نظر دی کاپریو در مورد دریاچه ارومیه واکنش نشان داد اما ادای نام وی بطرزی خاص برای وی دردسر ساز شد.

بعد از پست اینستاگرامی لئوناردو دی کاپریو در واکنش به احیای دریاچه ارومیه و جلب توجه کاربران فضای مجازی، این صفحه با هجوم کاربران ایرانی مواجه شد و از آنجا که بسیاری از کاربران علت قرار گرفتن این پست در صفحه این بازیگر آمریکایی را نمی دانستند، بسیاری کامنت ها بی ربط با موضوع درج کردند که بعضا نیز حاوی مطالب توهین آمیز بود.
در واکنش به پست توئیتری دی کاپریو، مهناز افشار بازیگر سینما نیز طی پستی در توئیتر خود خواستار توجه بیشتر به این دریاچه شد، پستی که ظاهرا برای افشار درد سر شد و تلفظ صحیح نام “دی کاپریو” موجب واکنش برخی کاربران شد.

 

با این حال مهناز افشار این اعتراض ها را بی پاسخ نگذاشته و در جواب نوشت: لئوناردو دی کاپریو، لیئوناردو دی کپریو، لیئو دی کپریو، هر مدل که شما دوست دارید فقط این همه عصبانیت دائمی و پرخاش گری رو درک نمی کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
8دی سلام ، خسته نباشید ! این خبر را کار کردید که چه نتیجه ای بگیرید! متأسفانه از این دست اخبار توسط 8 دی زیاد شده و جای نگرانی است . شما قرار است در عرصه ی خبر علم انقلابی گری و ارزش گرایی داشته باشید ! خواهشمندم شما و یا سیاست گذاران محترم بازنگری جدی کنید. یاعلی.
در حاشیه