نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

فانی باید استعفا دهد/ رییس جمهور باید جایگزین خوبی برای وی معرفی کند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دولت باید در بدنه مدیریت و هدایت وزارت خانه مهم آموزش و پرورش تغییر جدی لحاظ کند، گفت: رییس جمهور باید جایگزین خوبی برای فانی معرفی کند

فانی باید استعفا دهد/ رییس جمهور باید جایگزین خوبی برای وی معرفی کند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد با تکریم مقام معلم به مشکلات این قشر در کشور اشاره کرد و گفت: معلمان هم در فهرست اقشار آسیب پذیر جامعه در کنار کارگران قرار دارند و متاسفانه در دولت تدبیر و امید چاره اندیشی برای رفع مشکلات صورت نگرفته است.

وی با اشاره به عملکرد وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه فانی باید  خودش استعفا بدهد، گفت: رییس جمهور باید جایگزین خوبی برای وی معرفی کند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرایط معلمان از معیشتی گرفته تا استخدامی بسیار حاد است، گفت: آن ها نمی توانند معیشت خود را تأمین کنند و وزیر آموزش و پرورش هم در این راستا عملکرد ضعیفی داشته است.

کوچکی نژاد افزود: حوزه آموزش و پرورش از وزارت خانه های آسیب پذیر در بدنه دولت تدبیر و امید است و وضعیت مناسبی ندارد.

نماینده رشت و نایب رییس کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه جامعه فرهنگیان در کشور وضعیت بسیار اسفناکی دارند، تصریح کرد: جامعه فرهنگیان در کشور را نیز باید درفهرست اقشار ضعیف جامعه به حساب آورد.

کوچکی نژاد مشکل استخدام در حوزه نیروی انسانی  و وضعیت حقوق ومزایا را از جمله خلا ها در بدنه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش برشمرد و اضافه کرد: مشکلات فرهنگیان درکشور بسیار زیاد است.

وی افزود:  نه تنها وزیر اموزش و پرورش بلکه وزرای دیگر هم در حاشیه امنیت دوری از استیضاح قرار ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه  دولت تدبیر و امید در ساماندهی وضعیت مدیریت وزارت اموزش و پرورش باید تدبیری خاص اتخاذ نماید، ابراز کرد: وزرای دیگر کابینه دولت تدبیر و امید در بحث استیضاح در حاشیه و حصار امن قرار ندارند.

کوچکی نژاد در خاتمه اظهار کرد: دولت باید در بدنه مدیریت و هدایت وزارت خانه مهم آموزش و پرورش تغییر جدی لحاظ کند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه