این همه خشم برای چیست؟

سوء استفاده نماینده رودسر و املش از تریبون خانه ملت/ بجای منافع شخصی چقدر به دنبال سایت نفتی سردارجنگل بوده اید؟

نماینده رودسر و املش گفت: در این شهرستان پول، خرید و فروش آراء ،تهمت، توهین، شایعات دروغ باعث مخدوش شدن انتخابات شد.

سوء استفاده نماینده رودسر و املش از تریبون خانه ملت/ بجای منافع شخصی چقدر به دنبال سایت نفتی سردارجنگل بوده اید؟

به گزارش ۸دی به نقل ازاملش ما، نماینده رودسر و املش صبح سه شنبه(۱۴ اردیبهشت ماه) درصحن علنی مجلس برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش را زیر سوال برد و گفت: در این شهرستان  پول، خرید و فروش آراء ،تهمت، توهین، شایعات دروغ  باعث مخدوش شدن انتخابات شد.

رهبری املشی در ادامه سخنانش از تریبون مجلس شورای اسلامی مدعی شد برخی مسئولین شهرستان در انتخابات دخالت های غیر قانونی داشته اند و عمل آنها موجب دلسردی و بی اعتمادی عده ی زیادی از مردم شده است.

این نماینده مجلس به قدری عملکرد ضعیفی در ۴ سال دوره نمایندگیش داشت که سایت “مجلس گرافی” عملکرد وی را از بین ۲۹۰ نماینده مجلس ۲۱۷ امین نماینده  گزارش نموده است که نشان از عدم پیگیری منافع مردم حوزه انتخابیه اش دارد.

این دومین بار است که رهبری املشی مواضع نظام را مورد خطاب قرار داده است و باری دیگر یعنی پیش از انتخابات ۹۴ در اقدامی تعجب بر انگیز حضور نیروهای مستشاری ایران در سوریه را مورد انتقاد قرار داده بود و حاکمان کشور سوریه را غیر قانونی خطاب کرده بود.

از طرفی دیگر این نماینده در انتخابات سال۹۰ دلیل حضورش را “برای خدا (لِلّه)” بیان داشته ولی در عمل این اتفاق را کسی به چشم ندیده است ، نماینده ای که حتی قدمی در خصوص بزرگترین پروژه اشتغال زایی در استان گیلان (سایت نفتی خزر) شاید هم کل شمال کشور برنداشته و این روزها دربرخی رسانه ها باز حرف از انتقال سایت نفتی خزر به استان مازندران پیچیده است.

حال باید نماینده رودسر و املش به این سوال پاسخ دهد : آقای نماینده آیا عملکرد این ۴سال شما در مجلس واقعا برای خدا بوده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سلیم زاده
واقعا تحلیل آبکی گذاشتید
در حاشیه