منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

کسانی که پرچم اسلام را به دست می‌گیرند در هر زمینه‌ای باید خستگی‌ناپذیر باشند

اشکوری ایستادگی را مهم‌ترین شاخصه ملت ایران دانست و گفت: شهدایی مانند شهید مطهری که تمام عمر خود را در راه ترویج اسلام گذرانده و در مقابل هجمه سنگین محیط فرهنگی آن زمان ایستادگی کرد، نمونه‌اند.

کسانی که پرچم اسلام را به دست می‌گیرند در هر زمینه‌ای باید خستگی‌ناپذیر باشند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله علی حسینی‌اشکوری عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث پیامبر رحمت و مهربانی در جمع دریادلان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا‌ ـ رشت، با تبریک این عید بزرگ و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم، به تبیین زندگی پر افتخار پیامبر(ص) پرداخت.

وی با اشاره به فضای خرافه‌گویی و شرک‌آلود زمان پیامبر(ص) گفت: پیامبر (ص) با تحمیل رنج‌ها و اهانت‌های بسیار و حتی خطر مرگ با ایستادگی و صبر به تبیین دین مبین اسلام پرداخت و بسیاری از مردم را به اسلام دعوت کرد.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تا به امروز، افزود: دستاوردهای دین مبین اسلام به آسانی به دست نیامده بلکه ثمره خون شهدا است.

وی تصریح کرد: کسانی که پرچم اسلام را به دست می‌گیرند در هر زمینه‌ای باید خستگی‌ناپذیر باشند.

حسینی‌اشکوری ایستادگی را مهم‌ترین شاخصه ملت ایران دانست و یادآور شد: شهدایی مانند شهید مطهری که تمام عمر خود را در راه ترویج دین اسلام گذرانده و در مقابل هجمه سنگین محیط فرهنگی آن زمان ایستادگی کرد، نمونه‌اند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور از تعدادی مربیان نمونه مرکز آموزشی تخصص‌های دریایی رشت قدردانی شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه