معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی:

۳۹۰۰ عضو هیأت علمی در فراخوان جدید جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد

حسین زاده گفت:ما باید همیشه قدردان زحمات این قشر زحمتکش بوده چرا که معلمان از ابتدای راه برایمان زحمت کشیده و وظیفه ما در قبال زحمات آنان فروآوردن سر تعظیم در مقابل آنان است.

۳۹۰۰ عضو هیأت علمی در فراخوان جدید جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد

به گزارش ۸دی، بمناسبت گرامیداشت مقام معلم، مراسمی با حضور معاونین برنامه ریزی و امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از معاونین و مدیران اجرایی و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: ما باید همیشه قدردان زحمات این قشر زحمتکش بوده  چرا که معلمان از ابتدای راه برایمان زحمت کشیده و وظیفه ما در قبال زحمات آنان فروآوردن سر تعظیم در مقابل آنان است.
IMG_0425
وی با اشاره به توجه ویژه تیم مدیریتی جدید دانشگاه به وضعیت معیشت اعضای هیأت علمی، اذعان داشت: با توجه به پیش بینی برنامه میان مدت پنجساله که در حال اجرا است شاهد افزایش حقوق قابل توجهی در دو سال گذشته بودیم لذا در این برنامه تلاش خواهد شد که هم جهت ارتقای سطح علمی و هم سطح معیشت  آنان اقدام شود.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در دو سال گذشته شاهد افزایش حقوق خوبی بودیم که در نوع خود در بین سایر دستگاههای وزارت علوم بی نظیر بوده و سعی داریم تا این فاصله حقوقی بین اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با سایر موسسات آموزش عالی کشور  کمتر شود.
222
دکتر حسین زاده لطفی ادامه داد: از دیدگاه کیفی با توسعه تحصیلات تکمیلی  و با همت و تلاش ریاست عالی دانشگاه و حمایت های بی دریغ حضرت آیت الله رفسنجانی با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیر در واحد های دانشگاهی توانستیم دانشجویانی را تربیت کنیم که برای جامعه اسلامی مفید واقع شوند و این از افتخارات دانشگاه ازاد اسلامی است.
این مقام مسئول با تأکید بر توسعه تحصیلات تکمیلی خاطر نشان کرد:  نگاه ویژه به کیفیت اعضای هیأت علمی بخصوص در جذب اعضای هیأت علمی متخصص در دو سال گذشته سبب شد که تاکنون بالغ بر ۳۲۰۰ نفر عضو هیأت علمی به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شود و در فراخوان انجام شده حدود ۳۹۰۰ نفر عضو هیأت علمی به جمع این افراد افزوده خواهند شد که نشاندهنده بالا بودن کیفیت آموزش خواهد بود.
دکتر حسین زاده همت و تلاش اعضای هیأت علمی دانشگاه را خواستار شد و بیان داشت: در کنار برنامه های تدوین شده و هدف گذاری های انجام شده با تاکید بر ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی آئین نامه ها و بخشنامه هایی در حال تدوین بوده که در مجموعه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و رفاهی و اقتصادی ، باید شاهد تلاش جدی تری  از اعضای هیأت علمی  در راستای آموزش باشیم لذا  تشکیل کمیته ترفیع و ارتقای اعضای هیات علمی و تدوین آیین نامه‌های تشویقی از جمله برنامه‌های در دست اقدام است که در طی آن یک عضو هیأت علمی می تواند فراتر از حوزه کاری خود در بخش های مختلف علمی، پژوهشی ، فرهنگی و … کمک کند .
IMG_0404
دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز درابتدای  مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم و تجلیل از اعضای هیأت علمی برگزیده با خیر مقدم به استادان، دانشجویان و مسئولان استانی و کشوری گزارشی از مجموعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را ارائه کرد.
در پایان این مراسم با حضور معاونین دانشگاه از تعدادی از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تقدیر شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه