یادواره ۳۴شهید والامقام پایگاه شهید یوسف خواه

مراسم یادواره ۳۴شهید والامقام پایگاه شهید یوسف خواه رودسر با حضور امام جمعه، جمعی از مسوولان، خانواده های معظم شهدا و مردم در مسجد قاسم زاده این شهر برگزار شد.

یادواره ۳۴شهید والامقام پایگاه شهید یوسف خواه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه رودسر شامگاه چهارشنبه در این مراسم معنوی با بیان اینکه دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی در گرو تداوم راه شهداست گفت: آنچه امروز باعث دوام، بقا و استحکام نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی شده به برکت خون پاک و مطهر شهداست .

حجت الاسلام والمسلمین ˈاحمد عبداله زاده پاشاکیˈ افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا نظام ما روز بروز بر اقتدارش افزوده می شود و هر توطئه ای علیه نظام خنثی می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب جرات تعرض و تعدی به کشور ما را ندارند، اظهار کرد: ما از فرهنگ عاشورا درس گرفتیم که عزتمند باقی بمانیم و زیر بار ظلم نرویم و همین موضوع را ملت ایران طی هشت سال دفاع مقدس به خوبی به اثبات رساندند که در مقابل دشمن ایستادند و ذره ای از اصول، ارزش ها و آرمان های خود عقب ننشستند.

امام جمعه رودسر ادامه داد: اگر می خواهیم کشور ما عزتمند و سرافراز باقی بماند باید راه شهدا را ادامه دهیم که در این صورت است که می توانیم به سعادت برسیم.

حجت الاسلام عبداله زاده پاشاکی تصریح کرد: مادامیکه این کشور ولی و رهبر دارد و از پشتوانه مردمی برخوردار است هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام ما را ندارد .

به گفته وی ،تبعیت محض از ولایت فقیه نظام ما را در برابر تمامی توطئه های دشمنان مصون و محفوظ نگه خواهد داشت چرا که نظام مبتنی بر ولایت فقیه نظامی کارآمد و سرآمد است و ما باید با تمام وجود از این جایگاه حمایت کنیم.

80925898-5259884

شهرستان رودسر حدود ۷۰۰شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه