بخش‌ منتشرنشده سخنان رفسنجانی:

در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد؛ موفق شدم وضع را عوض کنم؛ اکنون می‌توانم راحت بمیرم!

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم.

در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد؛ موفق شدم وضع را عوض کنم؛ اکنون می‌توانم راحت بمیرم!

به گزارش ۸دی، هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم.

به گزارش نسیم آنلاین، بخشی از سخنان دیروز اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم رونمایی از کتاب زندگی و زمانه خود که در رسانه‌ها منتشر نشد بدین شرح است:

در دوره احمدی نژاد به ویژه پس از سال ۸۸ انقلاب داشت منحرف می‌شد و به سمت اختناق می‌رفت، من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند. در سال ۹۴ هم بزرگان را نگذاشتند وارد میدان شوند و چند چهره رده سوم و چهارم توانستند ژنرال‌های رقیب را کنار بزنند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم زیرا مردم تصمیماتشان را خودشان می‌گیرند و در این نزدیکی پایان عمر که راه انقلاب را مسدود کرده بودند آن را باز کردم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم. ... "آمین یا رب العالمین"
ناشناس
خوب بمیر راحت بشیم دیگه.
پوریا
زنده باشی آیت الله. خاری در چشمان دشمنان داخلی این کشور هستی
امام دوست
خدا به ایشان سلامتی بده ، اگر درایت ایت ا... هاشمی نبود، ایران الان مثل عراق و سوریه در تب جنگ داخلی و فرقه ای گرفتار شده بود. هاشمی نشان داده که کلید قفلها و بحرانهاست، ارتحال امام و کلید انتخاب رهبری، جنگ خلیج فارس و کلید دوری از آتش جنگ منطقه ای، چند سال ماجراجویی دولت قبلی و کلید آشتی مردم باا انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، چند سال تحریم به لطف بی درایتی دولتمردان قبلی ونقش کلیدی ایشان در دفع شر اجانب و ......
در حاشیه